سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1396/06/27 - 08:16
در تماس تلفنی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و فرمانده ارتش پاکستان مطرح شد؛

همکاری ایران و پاکستان برای تامین امنیت مرزهای مشترک/ ضرورت تحرک جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت مسلمانان میانمار

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و فرمانده ارتش پاکستان در تماسی تلفنی با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان مسلمان میانمار، بر ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت نامطلوب و غیرانسانی تحمیل شده به این مردم مظلوم تأکید کردند.
به گزارش کوله بار ، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ژنرال «قمر باجوا» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی پیرامون زمینه‌های همکاری مشترک نیروهای مسلح دو کشور و نیز موضوع آوارگان مسلمان میانمار گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش، در این تماس تلفنی طرفین از تلاش‌های مثبت به عمل آمده اخیر توسط نیروهای مسلح دو کشور برای تأمین امنیت مرزهای مشترک اظهار خرسندی کردند.

سرلشکر باقری و ژنرال قمر باجوا همچنین با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان میانمار، ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت نامطلوب و غیرانسانی تحمیل شده به مردم مسلمان میانمار را مورد تأکید قرار دادند.

رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در این مذاکره تلفنی امکان بهره‌گیری از کمک‌های امدادی و بشردوستانه تمامی سازمان‌های نظامی و غیرنظامی در کشورهای اسلامی را مورد توجه دانسته و بر لزوم بسیج همه امکانات در دسترس برای کمک هرچه سریع‌تر به مسلمانان مظلوم میانمار تأکید کردند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.