سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
پ, 1396/06/30 - 09:52
مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه هرمزگان در آستانه روز جهانی گردشگری مطرح کرد

همکاری میراث فرهنگی استان هرمزگان با اردویی راهیان نور

جهانداری گفت:با مساعت میراث فرهنگی استان هرمزگان  همه ساله همزمان با اردوهای راهیان نور دریایی برخی از ظرفیت های  گردشگری  استان بالحاظ کردن  بعد تعالی بخش  در اختیار زائران راهیان نور دریایی قرار می گیرد

رسول  جهانداری مسئول اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع)استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار کوله بار با توجه به در پیش بودن روز جهانی گردشگری اظهار داشت: امروزه گردشگری از  مهترین بستر های پیشرفت  به حساب می آید و بعض از کشور ها از این بستر در جهت  رونق بخشیدن به رشد اقصاد ی از آن استفاده بهینه را نموده اند.

 

وی ادامه داد: علاوه برتاثیرات بسیار زیاد این بستر در بخش های فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی،  فرصتی مناسب  برای جذب و معرفی  فرهنگ  های مختلف به شمار می آید.

 

جهانداری  به گردشگری تعالی بخش اشاره کرد و در این زمینه  اظهار داشت : این نوع از گردشگری در تعالی  و تربیت روان آدمی نقشی برجسته دارد چرا که همزمان به  ابعاد تربتی به تعالی روان  توجه دارد.

 

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به  استفاداز این ظرفیت توسط سازمان اردویی راهیان نور استان هرمزگان به ویژه در ایام اردوهای راهیان نور دریایی در استان هرمزگان اشاره کرد  ودر این زمینه یاداور شد: همه ساله همزمان با اردوهای راهیان نور دریایی در هرمزگان  برخی  از ظرفیت های  گردشگری استان بالحاظ کردن  بعد تعالی بخش  در اختیار زائران راهیان نور دریایی قرار می گیرد.

 

وی در همین زمینه افزود: موزه مردم شناسی شهر بندرعباس  و قلعه پرتقالی ها در جزیره هرمز از بستر های  استفاده شده در زمینه گردشگری تعالی بخش بوده اند و مدیران این مجموعه ها مساعدت های فراوانی  نموده اند.

 

وی در رابطه با  پیشینه استفاده از این طرح بیان داشت: طرح مذکور در چندین دوره  راهیان نور در طول سال با مساعدت های میراث فرهنگی استان هرمزگان  اجرا ء و حتی مسولان میراث فرهنگی در قالب طرح خادمی شهدا خود را به عنوان بخشی از مجموعه راهیان در خدمت رسانی به زائئران راهیان نور دریایی نهایت همکاری را نموده اند.

 

انتهای پیام/م

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.