سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1394/10/05 - 00:38

هنرمندان ۴۰ کشور در جشنواره هنرهای تجسمی فجر ثبت‌نام کردند

هنرمندان ۴۰ کشور از ۴ قاره آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا برای حضور در هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر در سایت این رویداد هنری ثبت نام کردند.
به گزارش کوله بار، با پایان مهلت ثبت نام هنرمندان برای حضور در جشنواره هشتم تجسمی فجر آثار هنرمندان ۴۰ کشور در سایت جشنواره به ثبت رسید.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، با توجه به تغییرات صورت گرفته در نحوه برگزاری جشنواره هشتم که هنرمندان می‌توانستند در مدیاهای مختلف به ارائه آثار خود بپردازند؛ ۱۰۵ هنرمند از کشورهای تونس، پاكستان، تركيه، كرواسي، اوكراين، ايتاليا، صربستان، كوبا، قرقيزستان، ارمنستان، ايالات متحده آمريكا، بلغارستان، روسيه، روماني، كلمبيا، هند، اندونزي، بنگلادش، پرو، آلمان، ازبكستان، اسپانيا، اسلووني، برزيل، بريتانيا، بلاروس، بلژيك، بوسني و هرزگووين، تايلند، جمهوري چك، سودان، فرانسه، قبرس، قزاقستان، كانادا، لبنان، لهستان، مالزي، مكزيك و هلند آثار خود را در سایت جشنواره ثبت کردند.
 
این در حالی است که کشور تونس با ۱۲ اثر از ۱۱ هنرمند بیشترین درخواست را در میان کشورها برای حضور در جشنواره تجسمی فجر داشته است.
 
از سوی دیگر مهلت ارسال آثار دو بخش همایش و فیلم هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر همچنان تا ۲۰ دی‌ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند.
 
مرحله اولیه انتخاب آثار هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از اول دی ماه آغاز و ۱۲ دی نتایج آن اعلام خواهد شد.
 
هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ۹ بهمن تا ۱۷ اسفندماه سال جاری به دبیرکلی مجتبی آقایی در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م
مهر

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.