سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1396/04/04 - 12:52

وداع باشکوه با پیکر مطهر فرمانده اطلاعات فاطمیون

«شهید سید محمد حسینی» با اسم جهادی سلمان فرمانده اطلاعات تیپ حضرت ابوالفضل از لشکر فاطمیون بود که در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.
به گزارش کوله بار، هر از چندگاهی پیکر مطهر شهدای فاطمیون راهی شهر و دیاری از جغرافیای ایران شده و بعد از وداع مردمی به خاک سپرده می‌شوند. شهدایی که در شجاعت و شهادت طلبی گوی سبقت را از دیگر رزمندگان مدافع حرم ربوده‌اند و نقش فراموش نشدنی در معادلات مقابله با تروریست‌های تکفیری در سوریه داشته‌اند.
 
طی روزهای اخیر هم پیکر مطهر چندین شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون از سوریه به ایران منتقل شده و طی مراسم‌های با شکوهی در حضور گسترده مردم تا گلزار شهدا بدرقه شدند. «شهید سید محمد حسینی» با اسم جهادی سلمان یکی از این شهدا بود که طی چند روز گذشته در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. او فرمانده اطلاعات تیپ حضرت ابوالفضل از لشکر فاطمیون بود که داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود. پیکر مطهر او روز گذشته جمعه دوم تیرماه همزمان با روز قدس با حضور با شکوه مردم در باقرشهر تشییع و در قطعه مدافعان حرم گلزار شهدا(قطعه 50) به خاک سپرده شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.