سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1395/11/03 - 01:22

پدر شهید سیف‌الله تبریزی درگذشت

حاج ولی‌الله تبریزی کوهی خیلی پدر شهید سیف‌الله تبریزی،شهید شاخص رسانه مازندران دار فانی را وداع گفت.
به گزارش کوله بار، شهید تبریزی اهل «کوهی خیل» جویبار مازندران و گزارشگر و خبرنگار اعزامی از صداوسیما بوده و ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۶۴براثر اصابت ترکش خمپاره به فیض رفیع شهادت نائل  شد.به همین مناسبت بسیج رسانه استان مازندران طی پیامی درگذشت حاج ولی‌الله تبریزی کوهی خیلی  را تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
سلام و درود خدا بر خانواده‌های وارسته و عزیز شهدا که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.
 
این پدر مبارز و فداکار و ذاکر اهل بیت علیهم السلام که خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسیر حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش کرد،با عزت و سربلندی زیست و در این مسیر نورانی و الهی فرزند رشید و برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخارایران اسلامی و دیار علویان مازندران سرافراز برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.
 
همچنین در سال گذشته طی مراسمی از تمبر یادبود  شهید گرانقدر سیف‌الله تبریزی از شهدای اصحاب رسانه و شهید شاخص رسانه رونمایی و در ادامه از پدر بزرگوار شهید در آن مراسم تجلیل و قدردانی شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.