سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ی, 1396/04/11 - 08:30

پرواز به عمق خلیج فارس در سراسرنمای مقاومت

به مناسبت بیست و نهمین سالگرد حمله ددمنشانه ناو «یو اس اس وینسنس» آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سراسرنمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش درمی‌آید.
به گزارش کوله بار، به مناسبت بیست و نهمین سالگرد حمله دد منشانه ناو «یو اس اس وینسنس» آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران ، از روز دوشنبه 12 تیر ماه، فیلم «پرواز به عمق خلیج فارس» به مساحت 1800 متر مربع و به صورت نیم کره همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 و جمعه ها از ساعت 11 صبح الی 17  هر ساعت یک بار در سراسر نمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش در می آید.
 
«پرواز به عمق خلیج فارس» روایت جنایت دلخراشی است که در تاریخ 12 تیر سال 1367 رخ داد و  ناو جنگی «یو‌اس اس وینسنس» متعلق به نیروی دریایی آمریکا  یک فروند هواپیمای ایرباس مسافربری شرکت هواپیمایی ایران‌ایر که بر فراز خلیج فارس در حال پرواز بود را هدف قرار داد  و موجب شهادت تمامی 290 سرنشین آن که 46 نفر از آنها کودک بودند، شد.
 
این فیلم هفت دقیقه ای بر پرده ای به مساحت 1800 متر مربع و بر نیم کره ای به قطر 35 متر و با کیفت 36000 پیکسل و با صدای فراگیر(دالبی سوراند) توسط 39 ویدئو پروجکشن و 16 بلندگو در سراسر نمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پخش می شود.
 
علاقمندان می توانند با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن دیدن این فیلم از بخش های دیگر سراسر نما و تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بازدید کنند.
 
انتهای پیام/ م
دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.