سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ش, 1397/01/04 - 12:31
صالحی:

پرچم گنبد رضوی در یادمان شهدای ثامن الائمه خراسان برافراشته شد/16هزار زائر راهیان نور خراسان رضوی از سرزمین نور بازدید می کنند

مسئول سازمان راهیان نور و اردویی سپاه امام رضا (ع) گفت: پرچم گنبد رضوی در یادمان شهدای ثامن الائمه خراسان در شهر حمیدیه برافراشته شد.
عباس صالحی مسئول سازمان راهیان نور و اردویی سپاه امام رضا (ع)اظهار داشت: با حضور فرماندهان نظامی نیروی انتظامی، سپاه و ارتش، مسئولان کشوری و استانی، عشایر خوزستان و زائران راهیان پرچم مطهر گنبد رضوی در یادمان ثامن‌الائمه(ع) خراسان به اهتزاز در آمد. وی با اشاره به حضور دانشجویان و دانش آموزان در اردوهای راهیان نور گفت: نخستین برنامه راهیان نور خراسان با حضور 4 هزار و 500 دانشجو در اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز شد. مسئول سازمان راهیان نور و اردوئی سپاه امام رضا (ع) افزود: دومین برنامه گسترده اعزام راهیان نور در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، اقشار و محلات در دی ماه 96 آغاز شد که در این مدت از 13 اسفند ماه تا 25 اسفند بالغ بر 3500 دانش آموز و دانشجو به این سفر معرفتی مشرف شدند. صالحی ادامه داد: سهمیه سازمان راهیان نور برای حوزه اقشار و محلات 16 هزار نفر تعیین شد که از این تعداد تاکنون 10 هزار نفر به صورت سازمامدهی شده به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شده‌اند. وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما تا پایان اردوهای راهیان نور در تاریخ 11 فروردین حضور 21 هزار نفر است گفت: طبق بررسی آخرین آمار شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور ما تا آخرین دوره اعزام تا 11 فروردین ماه پذیرای بیش از 21 هزار نفر زائر سرزمین نور خواهیم بود. مسئول سازمان راهیان نور و اردوئی سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: به رسم هر سال در تاریخ 4 فروردین ماه پرچم گنبد حرم مطهر رضوی با حضور مقامات لشکری و کشوری در یادمان ثامن الائمه خراسان در شهر حمیدیه به اهتزاز در آمد. صالحی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران و از فرماندهان دفاع مقدس است از فرماندهان نظامی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی همچنین مسئولان استانی خوزستان و عشایر این استان برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.