سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
پ, 1394/07/09 - 12:01
دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان آذربایجان شرقی در گفتگو با کوله بار:

پیام غدیر، پیام حمایت از ولایت فقیه است

دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه نمایشی غدیرخم در این استان به اجرا در خواهد آمد، گفت: پیام غدیر، پیام حمایت از ولایت فقیه است.
محمدعلی ریحانی خواه در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: بازسازی واقعه غدیر خم همزمان با سایر استانهای کشور، در استان آذربایجان شرقی هم برگزار می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به مقارن بودن هفته دفاع مقدس با دهه ولایت گفت: با توجه به اتمام هفته دفاع مقدس در برخی از شهرستانهای استان آذربایجان شرقی جشن غدیر خم و نمایش میدانی بازسازی واقعی غدیر خم برگزار می شود. 
 
 ریحانی خواه گفت: حرف و پیام غدیر این است که آب را از سرچشمه باید خورد، میوه را از شاخه باید چید، چهره را بی پرده باید دید، در غدیر خم دستی که فرا رفت دست خدا بود، زبانی که « علی مولاه » را سرود زبان خدا بود.
 
دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان آذربایجان شرقی افزود: غدیر هنوز هم برپاست. صحنه تعیین مولی و آن بیعت ها و استشهادها و اعتراض ها هنوز هم محو نشده است. بیعت گران نیز صحنه را ترک نکرده اند. دل و جان های بی شماری هنوز هم توجه به آن دست های بلندی دارد که دست علی را گرفت و بر فراز آورد تا آن خورشید را همه ببینند و همه بشناسند و به یکدیگر و به غایبان از صحنه و خبرگیران از واقعه و به جویندگان چراغ معرفی کنند ...
 
انتهای پیام/
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.