سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1396/01/05 - 13:52

چاپ و توزیع سالنامه «پلاک ۱۰» و «مدافعان حرم»

رئیس ستاد کنگره لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) از چاپ و توزیع سررسید پلاک ۱۰ ویژه لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) و سررسید«مدافعان حرم» برای اولین بار توسط این ستاد خبر داد.
به گزارش کوله بار، اکبر باقری دولابی رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از چاپ سررسید سال 95 ویژه معرفی شهدای لشکر 10 سید الشهدا(ع) خبر داد و گفت: امسال ستاد کنگره لشکر10 سیدالشهدا(ع) برای ششمین سال متوالی اقدام به چاپ و توزیع 8 هزار جلدی سررسید «پلاک 10» ویژه لشکر 10 سیدالشهدا(ع) کرده که این سررسید با تغییراتی نسبت به سال گذشته در بردارنده اطلاعاتی در راستای معرفی لشکر 10 و رزمندگان و شهدای این لشکر است.
 
وی ادامه داد: هر کدام از صفحات این سر رسید مربوط به یکی از شهدای لشکر بوده و در هر صفحه احادیث و تقویم ملی مذهبی به همراه تاریخ شفاهی عملیات ها گنجانده شده است. همچنین در ابتدای سر رسید 25 گردان و رده لشکر به همراه هیئت های مذهبی گردان ها و رده ها و شهدای شاخص آنها از گروهان تا گردان را معرفی شده است.
 
رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) همچنین از چاپ و توزیع سررسید« مدافعان حرم» برای اولین بار خبر داد و افزود: امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای مظلوم نماندن شهدای مدافع حرم ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع)  سررسید«مدافعان حرم» با معرفی 500 شهید مدافع حرم سراسر کشور را به چاپ رسانده است. در این سر رسید نیز  مطالبی شامل وصیت نامه, عکس و خاطرات  شهدا جمع آوری و چاپ شده و همچنین  اطلاعات شهدای دیگر کشورهای مانند شهدای حیدریون, زینبیون, فاطمیون, شهدای مدافع حرم اهل تسنن  و شهدای آتش نشان گنجانده شده است.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.