سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ش, 1394/09/07 - 13:28

کاروان دانش آموزی راهیان نور کنگاور به مناطق عملیاتی اعزام شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب کنگاور؛ این کاروان متشکل از 88 نفردانش آموز است که به وسیله دو دستگاه اتوبوس به همراه مربیان و راویان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی به آموزش مهارت درس آمادگی و دفاعی می پردازند.
کاروان دانش آموزی راهیان نور کنگاور به مناطق عملیاتی اعزام شد
کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان کنگاور روز جمعه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شد.
 
 
 
به گزارش کوله بار ، محمد رضا عبد الحسینی مسئول بسیج دانش آموزی گفت: معرفی و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تحول روحی در دانش آموزان مهمترین اهداف برنامه فرهنگی راهیان نور است.
 
 
 
عبدالحسینی افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی، بزرگترین مانور فرهنگی در سطح کشور است که با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور آشنایی نسل جوان با ارزشها و آرمانهای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.
 
 
 
ایشان تصریح کرد: دانش آموزان در این اردوی فرهنگی علاوه بر آشنایی با رشادتهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در طول مسیر از اماکن مذهبی و تاریخی نیز دیدن می کنند.
 
 
 
وی خاطر نشان کرد: طی این سفر دو روزه در ابتدا از مناطق عملیاتی بازی دراز دیدن خواهیم کرد و مقصد بعدی دانش آموزان را منطقه عملیات مرصاد در نظر گرفته ایم؛ همچنین در پایان از مناطق سرپل ذهاب هم بازدید خواهیم داشت.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.