سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ی, 1395/12/08 - 22:10

کرمان میزبان 18 شهید گمنام و شناسایی شده/برگزاری ششمین کنگره ادبیات پایداری

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از ورود 18 شهید به کرمان در روز دوشنبه خبر داد و اظهار کرد: ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 9 اسفندماه 17 شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده، وارد استان کرمان خواهند شد.
به گزارش کوله بار، سردار پاسدار "محمدمهدی ابوالحسنی" طی هفته جاری دو رخداد در حوزه دفاع مقدس در کرمان داریم.
 
وی از ورود 18 شهید به کرمان در روز دوشنبه خبر داد و اظهار کرد: ساعت 9 صبح در روز دوشنبه 17 شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده، مراسم استقبال از این شهدای عالی قدر خواهیم داشت.
 
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان برخی از این شهدا را شهدای غواص اعلام و ابراز کرد: شامگاه دوشنبه در بیت الزهرا(س) واقع در خیابان شهید رجایی مراسم وداع با شهدا را خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به مشخصات شهید شناسایی شده اعلام کرد: این شهید حسن عبدالهی نام دارد که سال 65 در گردان 41 ثارالله طی عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده است.
 
ابوالحسنی به چهار دانشگاه میزبان این شهدا اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌های آزاد کهنوج، دانشگاه جیرفت، دانشگاه صنعتی رفسنجان و دانشگاه پیام نور کرمان آرامگاه ابدی 7 شهید گمنام خواهند بود و روز چهارشنبه در دانشگاه‌ها تشیع و تدفین خواهند شد.
 
به گفته ابوالحسنی، همچنین دو شهید در هنزا، دو شهید در خواجه شهر سیرجان،دو شهید در امین شهر،دو شهید در جبالبارز، یک شهید گمنام در شهرستان انار و یک شهید شناسایی شده و یک شهید گمنام در رفسنجان تشییع و تدفین می‌شوند.
 
وی همچنین اعلام کرد: ششمین کنگره ادبیات پایداری روزهای 10 و 11  اسفندماه در کرمان برگزار می‌شود.همه افرادی که در این حوزه صاحب نظر هستند جزو مهمانان این کنگره به شمار می‌روند و خروجی این کنگره برخلاف سایر کنگره‌های تبلیغاتی،3000 صفحه مقاله است که تاکنون هفت جلد کتاب از آنها تدوین شده و به عنوان پایه ادبیات پایداری در کشور به شمار می‌رود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.