سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ی, 1396/01/06 - 16:54
شمخانی:

کشتار بی‌گناهان به بهانه مبارزه با تروریسم رویه آمریکا در منطقه شده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کشتار مردم بی گناه به بهانه مبارزه با تروریسم به رویه جاری ارتش آمریکا در منطقه تبدیل شده است.
به گزارش کوله بار، دریابان شمخانی با اشاره به حمله هوایی آمریکا علیه داعش در غرب موصل که به کشته شدن دهها غیر نظامی منجر شد تاکید کرد؛ عمدی یا سهوی بودن این اقدام جنایتکارانه در هر فرض، بار مسئولیت آمریکا را کاهش نخواهد داد.
 
وی افزود: این جنایت جنگی مشابه رفتار داعش و دیگر گروه های تکفیری در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مردم بیگناه است و بایستی در محاکم عادلانه مورد رسیدگی فوری قرار گیرد.
شمخانی این رخداد تاسف آور را به دولت و مردم شریف و مظلوم عراق تسلیت گفت و اظهار داشت: کارشکنی های پی در پی در مسیر مبارزه ارتش و نیروهای مردمی با تروریسم و حمایت های آشکار و پنهان مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور از گروههای تروریستی در حافظه تاریخی ملت ها باقی خواهد ماند و کارنامه داعش سازان را سیاه تر خواهد ساخت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: هر گونه عملیات نظامی و هدف قرار دادن تروریست ها در خاک عراق و سوریه بایستی با اجازه رسمی دولت این کشورها صورت گیرد و شورای امنیت وظیفه دارد احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورها را به دولت هایی که خود را بالاتر از سازمان ملل می دانند یادآوری نماید.
 
انتهای پیام/م/
ایسنا

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.