سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ش, 1396/05/28 - 21:17

یک سرکرده «داعش» و باند تحت‌فرمانش خود را تسلیم حزب‌الله کردند + عکس

هنوز ساعاتی از اعلام آغاز عملیات بزرگ مقاومت لبنان و ارتش سوریه در منطقه قلمون نگذشته بود که یک سرکرده گروه تروریستی داعش به‌اتفاق افراد تحت‌فرمانش خود را تسلیم کردند. 
به گزارش کوله بار، امروز مقاومت اسلامی لبنان از آغاز عملیات علیه گروه تروریستی داعش با عنوان «و ان عدتم عدنا»(و اگر بازگردید، ما هم برمی‌گردیم» را به‌همراه ارتش سوریه در قلمون غربی در مرزهای سوریه و لبنان آغاز کرد که ساعاتی از آغاز آن نگذشت که یک سرکرده داعشی به‌اتفاق تروریست‌های تحت‌امرش خود را تسلیم کردند.
 
بر اساس این گزارش،‌ شماری از تروریست‌های داعشی خود را در گذرگاه الزمرانی تسلیم کردند، گذرگاهی که در تیررس کامل ارتش سوریه و مقاومت قرار دارد، این گذرگاه به‌عنوان جاده امدادرسانی به تکفیری‌ها میان لبنان و سوریه قلمداد می‌شود. از جمله تروریست‌های تکفیری که خود را تسلیم کردند، یکی از سرکردگان آنها به‌نام احمد وحید العبد موسوم به امیر شرعی داعش در قلمون غربی بود،‌ وی و اعضای تحت امرش خود را تسلیم کردند.
 
 
عملیات مقاومت از محورهای شمالی، شرقی و جنوبی در ارتفاعات قلمون غربی آغاز شده است.
 
نیروهای مقاومت لبنان و ارتش سوریه همچنین توانستند تپه ابوحدیج در ارتفاعات الجراجیر و ارتفاعات موسوم به «حرف وادی فاره، رأس شعبة المغاره، قرنه شمیس و دوار خنجر و ثنایا الحریق و وادی مسعود و وادی خضیر و شعبة سرور» را آزاد کنند، نیروهای ارتش و مقاومت در حال پیشروی در منطقه استراتژیک کوه الموصل در البریج هستند.
 
خبر دیگر اینکه یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در نزدیک میدان «تشرین» در لاذقیه منفجر شد.
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.