سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
س, 1396/04/27 - 23:38

۱۲۰۰ نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب سفر می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بر مبنای ثبت نام‌های انجام شده، امسال پیش بینی می‌شود بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این اردوی معنوی شرکت کنند. 
به گزارش کوله بار، حمیدرضا برات با بیان اینکه  یکی از محوری ترین برنامه‌های سپاه برگزاری اردوهای راهیان نور است بیان کرد: راهیان نور بهترین شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است. می طلبد نسل‌های جدید به صورت میدانی و فیزیکی از صحنه‌های نبرد و مناطق عملیاتی بازدید حضوری داشته باشند.
 
وی افزود: تابستان به دلیل مطلوب بودن هوا اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب در برنامه‌های سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی قرار دارد. برای همین اعزام راهیان نور غرب از ۱۵ تیر ماه آغاز شد و تا ۱۵ شهریور، طی ۱۵ مرحله انجام خواهد گرفت.
 
برات‌زاده گفت: بر مبنای ثبت‌نام‌های انجام شده، امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این اردوی معنوی شرکت کنند. برای حضور در این سفر معنوی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها خاص بسیجیان نیست، بلکه هر تعداد از افرادی که علاقه‌مند حضور در این اردو باشند می‌توانند با مراجعه به رده‌ها، اقشار، نواحی و پایگاه‌های بسیج جهت ثبت نام اقدام کنند. مدت این اردو هفت روز است که سه روز حضور در مناطق عملیاتی استان های کردستان و کرمانشاه است.
 
وی اضافه کرد: برای اعزام به صورت خانوادگی مشکلی نداریم فقط باید ثبت نام صورت بگیرد سپس برنامه‌های سه روز در منطقه را همراه کاروان خواهند بود.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.