سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1398/02/28 - 13:37
مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه لرستان:

۴ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

سپهوند از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور استان خبر داد و گفت: سهمیه اعزام عمومی به اردوی راهیان نور غرب کشور برای لرستان ۴ هزار نفر است.

به گزارش کوله بار، مرتضی سپهوند از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و با ذکر این مطلب که هزار و ۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد ۷۰۰ نفر عمومی و ۵۰۰ نفر اقشار تخصصی از شهرستان های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و نورآباد به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
وی درباره برنامه های پیش بینی شده برای این کاروان ها گفت: برای سومین سال متوالی کاروان های راهیان در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور در منطقه بازی دراز شرکت می کنند.
سپهوند در خصوص سهمیه استان برای اعزام کاروان های راهیان نور خاطرنشان کرد: سهمیه اعزام عمومی به اردوی راهیان نور غرب کشور برای لرستان ۴ هزار نفر است.
مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) لرستان با بیان این که اقشار مختلف مردم و بزرگسالان و جوانان به منطقه بازی دراز اعزام می شوند، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی در فصل پاییز به مناطق عملیاتی جنوب انجام گرفت و به دلیل کوه پیمایی و سخت بودن مسیر بزرگسالان به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.