سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
پ, 1396/04/01 - 08:13
وصیت شهید مدافع حرم عراقی:

۶ فرزندم شهادتم را به‌فال نیک بگیرند

شهید محمد جاسم طعمه، عضو جنبش النجباء و شهید مدافع حرم عراقی، در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: از خانواده‌ام، از همسرم و شش فرزندم خواستارم که تقوای الهی پیشه کنند و شهادت من را به‌فال نیک بگیرند.
به گزارش کوله بار، متن وصیت‌نامه برخی از رزمندگان جنبش مردمی نجباء که در جریان درگیری با تروریست‌های تکفیری و متجاوز از جمله داعش به شهادت رسیده‌اند، توسط «دفتر سیاسی رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران» تولید و منتشر شده است. شهید «محمد جاسم طعمه» یکی از همین شهدای مقاومت در عراق است که متن وصیت‌نامه او حالا الگو و راه‌گشای همرزمان و خانواده‌اش است. متن وصیت این شهید مقاومت اسلامی حشد الشعبی عراق و عضو مقاومت اسلامی جنبش النجباء در ادامه می‌آید:
 
وصیت‌نامه شهید محمد جاسم طعمه
 
به تمام کسانی که این نوشته‌ها را می‌خوانند!
 
به شما عزیزان توصیه می‌کنم که راه ما را که البته راه حق و دفاع از مذهب و مقدسات و راه دفاع از اسلام ناب است ادامه دهید.
 
همچنین از خانواده‌ام، از همسرم و شش فرزندم خواستارم که تقوای الهی پیشه کنند و شهادت من را به‌فال نیک بگیرند. همواره محبت اهل بیت(ع) را در سینه داشته باشند و بر امیرمؤمنان علی(ع) توسل جویند. امیدوارم که فرزندانم به‌خوبی تربیت شوند همان‌گونه که پدرانمان ما را تربیت کردند.
 
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته»
 
«مقاومت اسلامی نُجَباء» گروهی اسلامی ــ جهادی و مرکز آن در عراق است که به اصول اسلامی و ارزش‌های آن باور داشته و معتقد به حاکمیت مطلق اسلام بوده و با هدف دفاع از تمامیت ارضی، صیانت از حرم‌های اهل‌بیت(ع) و حفاظت از حریم مردم مظلوم عراق و بعدها سوریه تشکیل شده است. نام این گروه از "خطبه حضرت زینب کبری(س) در شام" الهام گرفته شده است: «...ألا فالعجب کل العجب لقتل حزب الله النُجَباء بحزب الشیطان الطلقاء...».
 
نُجَباء در سال 2004 میلادی گروه مقاومت ساده‌ای بود که سال‌ها قبل با شمار محدودی از نخبگان انقلابی آغاز به کار کرد تا اینکه گسترش یافت و اکنون ده‌ها هزار رزمنده را در مناطق مختلف عراق تحت فرمان قرار داده است. این گروه مقاومت اسلامی در همۀ زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و سیاسی نیز فعالیت دارد. دبیرکل نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» است که پس از مسئولیت‌های متعدد جهادی، تشکیلات نظامی دیگری به‌نام نُجَباء را با جذب رزمندگان شجاع و دلیر عراقی ــ که سال‌های سال، قبل و بعد از سقوط «صدام حسین» دیکتاتور معدوم، سوابق جهادی فراوانی از خود به نمایش گذاشته بودند ــ تأسیس کرد. نام کامل این تشکّل "حرکة حزب الله النُجَباء" است که در اکثر رسانه‌های انگلیسی‌زبان دنیا به Hezbollah Al-Nujaba شهرت یافته است.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.