سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
س, 1396/01/01 - 17:29
طی ۲ روز گذشته صورت گرفت

23 کشته و 39 مجروح حاصل واژگونی و تصادف 26 دستگاه اتوبوس، سواری، کامیون و مینی‌بوس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ۱۰ تصادف مهم طی ۲ روز گذشته گفت:‌ 23 کشته و 39 مجروح حاصل واژگونی و تصادف 26 دستگاه اتوبوس، سواری، کامیون و مینی‌بوس بوده است.
به گزارش کوله بار، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به 10 تصادف مهم طی 2 روز گذشته گفت:‌ 23 کشته و 39 مجروح حاصل واژگونی و تصادف 26 دستگاه اتوبوس، سواری، کامیون و مینی‌بوس بوده است. 
 
وی افزود: طی ٢ روز گذشته، ١٠ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٦نفر شده است.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ٦:٣٠ دوشنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس مان در کیلومتر ٤٠ محور خوی باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه مینی بوس فورد(ترکیه)و کشته شدن ٦ نفر شد. در این تصادف همچنین ٧نفر مجروح شدند.
 
سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ٢٢:٣٠ یکشنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین پژو آردی و سمند در کیلومتر ١٥ محور جلفا-مرند روی داده که متاسفانه ٤ نفر کشته به جای گذاشته است. علت این حادثه رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پژو بوده است.
وی با اشاره به تصادف زنجیره ای در قم اظهار داشت: ساعت ١٢:٣٠ دوشنبه، تصادفی زنجیره ای در کیلومتر ٥٤ جاده قدیم قم-تهران اتفاق افتاد که ٣ نفر کشته به جای گذاشت. این تصادف بین ٢ دستگاه وانت نیسان و سواری پژو٤٠٥ اتفاق افتاده و علت آن رعایت نکردن فاصله طولی از جانب راننده یکی از وانت ها بوده است.
سرهنگ رحمانی با اشاره به واژگونی پژو در جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  ساعت ١٧ یکشنبه، راننده یک دستگاه پژو٤٠٥ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه دچار واژگونی و باعث کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن ٢ نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٦٠ محور چابهار-جکیگور رخ داده و پژو پس از حادثه دچار حریق شده است.
وی با اشاره به تصادف پراید در گیلان افزود: این بار کیلومتر ٣٥ محور لاهیجان-لنگرود شاهد بی احتیاطی راننده پراید و برخورد آن با یک شیء ثابت بود. تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه باعث تصادف آن با شیء ثابت و کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر شد. تصادف ساعت ٤٥ دقیقه بامداد سه شنبه( اول فروردین)روی داده است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادف پیکان و اتوبوس در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساعت ٢٣:٣٠ یکشنبه، یک دستگاه سواری پیکان به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس( با ٧ نفر سرنشین) برخورد کرد و باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٩ نفر شد. این تصادف در کیلومتر٩٥ محور یاسوج-اصفهان اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به تصادف پیکان و سمند و وانت در کردستان گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پیکان، باعث تصادف زنجیره ای در کیلومتر ١٧ محور مریوان- سنندج شد که در نتیجه آن یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح شدند. این خودرو با یک دستگاه سمند و وانت پیکان برخورد کرده و زمان حادثه ١٨:٣٠ یکشنبه بوده است.
سرهنگ رحمانی با اشاره به تصادف زنجیره ای در کرمان اظهار داشت: این تصادف ساعت ١٤ یکشنبه در کیلومتر ٣٧ محور جیرفت-بم و بین کامیون بنز، تندر٩٠ و پژو ٤٠٥ اتفاق افتاده.مقصر حادثه راننده کامیون بنز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده که باعث مجروح شدن ٥ نفر شده است.
وی با اشاره به واژگونی مینی بوس در آذربایجان شرقی تصریح کرد: ساعت ١٣:٣٠ دوشنبه، کیلومتر ١٠٠ محور فرعی خاروانا شاهد بی احتیاطی راننده یک دستگاه مینی بوس بنز بود. تخطی این راننده از سرعت مطمئنه باعث واژگونی مینی بوس و مجروح شدن ٣ نفر شد.
ریس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ١١ وسیله‌ای
در زنجان افزود: تصادف ١١ وسیله‌ای ٥:٣٠ صبح سه شنبه در کیلومتر٥٠ جاده زنجان-قزوین باعث کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٦ نفر شد.این تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و ١٠ دستگاه سواری روی داده است.
 
انتهای پیام/ م/
فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.