سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
پ, 1399/12/14 - 14:43

بیش از 24 هزار دانش آموز استان در اردو های راهیان نور به صورت مجازی شرکت می کنند

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت:با توجه به شرایط شیوع کرونا و اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور، این برنامه ارزشمند معنوی، امسال به شیوه مجازی و با استفاده از بستر شبکه شاد، برگزار می شود.

به گزارش کوله بار، به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش  خراسان شمالی  مهدی مودی  در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان  نور اظهار کرد:این اردو در سال جاری با اولویت کلیه دانش آموزان (متوسطه اول پایه نهم ، متوسطه دوم پایه دهم نظری و دوازدهم فنی و کاردانش) که درس آمادگی دفاعی دارند انجام می شود

وی گفت:  پایه نهم  ۱۳ هزار دانش آموز پایه دهم ۷۵۰۰  دانش آموز و پایه دوازدهم  ۳۵۰۰ دانش آموز  که در مجموع ۲۴ هزار دانش آموز در قالب ۱۱۰۸ کاروان به این اردوها اعزام خواهند شد.

مودی خاطر نشان کرد: این اردوها  با هدف آشنایی نسل جوان بافلسفه جهاد در راه خدا آداب وفرهنگ ایثارگری  و زنده نگه داشتن ارزش ها می باشد

وی افزود: باتوجه به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر روی دانش اموزان در بعد معنوی، این اردو  در ۲ روز 20 و 21 اسفند برگزار می شود.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز  در این جلسه افزود:  مسابقات فرهنگی هنری و دینی با موضوعات مرتبط با راهیان نور از قبیل دلنوشته، عکس نوشته ،خطاطی، تهیه کلیپ های کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای، ارسال صوت حمد و سوره نماز و غیره فرهنگی و هنری در طول سفر برگزار و پس از داوری آثار از منتخبین هر رشته تجلیل خواهد شد.

اکرامی بیان کرد: هر مدرسه و کلاس آمادگی دفاعی عنوان یک کاروان قرار می گیرد که مسئول و سرپرست اردوی آن مدیر مدرسه می باشد،

وی گفت: آمار اعزام های دانش آموزی سال گذشته اردوی راهیان نور: مرحله اول خواهران ۱۴۸۵ نفر.   مرحله دوم برادران۸۴۰ نفر   جمعاً ۲۳۲۵ نفر (لازم به ذکر است با شیوع بیماری کرونا برخی از اعزام ها لغو گردید.

 در پایان این جلسه از اعضای  ستاد هماهنگی و پشتیبانی  بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش استان تجلیل به عمل آمد

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.