سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
د, 1399/12/18 - 07:37

یادواره شهدای راهیان نور شهرری به صورت مجازی برگزار شد

یادواره شهدای راهیان نور به همت بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و آموزش وپرورش ناحیه یک و ۲ شهرری در جوار شهدای گمنام میدان نماز ری به صورت مجازی برای ۵۰ هزار دانش‌آموز از طریق برنامه شاد برگزار شد

به گزارش کوله بار، در این یادواره که شامل بخش‌های مختلفی همچون سرود خوانی دانش آموزان و نوجوانان بسیجی، خاطره گویی دفاع مقدس بود، بر لزوم پیروی از راه و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.

رییس آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرستان ری در این مراسم گفت: این یادواره  برای گرامیداشت یاد شهدا در آستانه روز شهید در جوار شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار شد تا باعث نزدیکی دانش‌آموزان با یاد شهدا و منجر به آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت شود.

علی یزدان پناه اظهار داشت: ازآنجاکه اردوهای راهیان نور به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است، آموزش‌وپرورش شهرستان ری در راستای گرامیداشت یاد شهدا به برگزاری آئین راهیان نور مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با پخش هم‌زمان از طریق شبکه شاد اقدام کرد.

به دلیل شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همجننین ممنوعیت مسافرت به استان خوزستان که مقصد اصلی راهیان نور است، برای نخستین بار یادواره شهدای راهیان نور به صورت مجازی و از راهی دور برگزار شد تا همان حال و هوا و عطر روح انگیز فرهنگ شهدا به میهانان جمع و به صورت مجازی منتقل شود.

در این مراسم از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان ری قدردانی شد.

همه ساله آموزش و پرورش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به اعزام دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور می‎کرد که به دلیل شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا این سفر پربار معنوی دو سال است تعطیل شده است.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.