سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
د, 1397/12/20 - 10:22
مسئول اردویی سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با کوله بار:

7هزار زائر راهیان نور کرمانی در ایام نوروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند

نیکخواه گفت: در ایام نوروز، بیش از 7 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند و امسال بحمدالله استقبال زیادی از اردوهای راهیان نور توسط زائران کرمانی صورت گرفته است.

روح الله نیکخواه مسئول اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه در ایام منتهی به نوروز، بیش از 7 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند، اظهار داشت: امسال بحمدالله استقبال زیادی از اردوهای راهیان نور توسط زائران کرمانی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از 12 اسفند  آغاز دانشجویان کرمانی به سرزمین نور آغاز شده است و قریب به 3 هزار دانشجوی کرمانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند و با فرهنگ و سیره شهدا آشناتر می گردند.

نیکخواه تاکید کرد: اردوگاه شهید کازرونی استان کرمان در اهواز پذیرای میهمانان راهیان نور از استانهای سیستان و بلوچستان، تهرا و ایلام است.

مسئول اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله کرمان اضافه کرد: حضور خانواده ها در زیارتگاه های راهیان نور باعث می‌شود که کودکان و جوان ترها که امکان حضور یا درک سال های دفاع مقدس را نداشته اند با انس گرفتن با این مکان های مقدس بهره برداری فرهنگی لازم را از این مکان ها ببرند.

وی در پایان گفت: با گسترش این فرهنگ پسندیده در سال های آتی می توانیم این انتظار را داشته باشیم که همانطور که مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) بسیار مورد توجه مردم برای لحظه تحویل سال قرار می گیرد، زیارتگاه های دفاع مقدس که یادگار ایثارگری ها و درخشش بهترین جوانان این آب و خاک است هم مورد توجه قشرهای مختلف مردم قرار بگیرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.