سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
پ, 1398/06/28 - 11:29
سردار سلیمانی در گفتگو با کوله بار عنوان کرد

افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی در آبان ماه

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: بحمدالله امسال زائران راهیان نور حضور خوبی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور داشتند.

 سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی و اثرگذار فرهنگی کشور است، گفت: حضور امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و دیدارش با مسئولان راهیان نور و سخنرانی در خصوص اهمیت سفرهای راهیان نور نشان دهنده توجه ایشان به مقوله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل های امروزی است و امام خامنه ای، راهیان نور را بهترین فناوری در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس توصیف نموده اند.

وی ادامه داد: بحمدالله امسال راهیان نور غرب و شمال غرب کشور با استقبال پرشکوه زائران راهیان نور سراسر کشور در استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام برگزار گردید و هر سال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش کمی و کیفی زائران راهیان نور در این مناطق و همچنین تقویت زیرساخت ها برای میزبانی از این زائران هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به سفر اخیرش به استان کردستان اظهار داشت: کردستان، سرزمین مجاهدت های خاموش است و دیداری نیز با فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه در استان کردستان داشتیم که بحمدالله شور و اشتیاق این عزیزان برای میزبانی از زائران راهیان نور سراسر کشور ستودنی بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: رزمایش های فرهنگی-بصیرتی در طول برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در استانهای کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار شد و بحمدالله این نمایش ها که با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود، اثرات خاصی در میان زائران راهیان نور داشته است.

وی تاکید کرد: شهدا بارها در وصیت نامه های خود به موضوع وحدت و همدلی در جامعه تاکید نموده اند و معتقدم که نقش دادن به جوانان در راستای تعالی بخشی به نقاط مختلف کشور باعث پیشرفت و ترقی در همه ابعاد جامعه خواهد شد.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: تاریخ دقیق برگزاری افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی و جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی می شود اما طی همفکری صورت گرفته، امسال با توجه به اینکه مهرماه تمام امکانات راهیان نور در اختیار زائران راهیان نور قرار دارد، امکان برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی در آبان ماه ممکن است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.