سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
پ, 1401/12/18 - 14:24
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کوله بار عنوان کرد؛

راهیان نور، بیمه کننده ایران اسلامی از هر گونه تهاجم فرهنگی است

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در تلاش برای ترویج فرهنگ غربی در سطح کشور است و راهیان نور، بیمه کننده ایران اسلامی از هر گونه تهاجم فرهنگی است.

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: امسال سفرهای راهیان نور نوروزی یک تفاوت عمده با سال های گذشته دارد و آن اینکه از اوایل فروردین ماه شاهد آغاز ماه مبارک رمضان هستیم اما تا قبل از آغاز این ماه پربرکت، زائران راهیان نور از سراسر کشور با حضور در سرزمین نور، بار دیگر با شهدا عهد و میثاق می بندند، به ویژه اینکه یادمان های دفاع مقدس در لحظه سال تحویل شور و حال خاصی خواهد داشت.

وی از حضور نمایندگان ملت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و ادامه داد: امسال گروه هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در یادمان های دفاع مقدس ثبت نام کرده اند و در ایام منتهی به نوروز 1402 در این مناطق حضور پیدا خواهند کرد.

رضازاده خاطر نشان کرد: تعامل و هماهنگی مسئولان سپاه و بسیج و همچنین استانداری جهت برگزاری هر چه با شکوه اردوهای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و مجلس شورای اسلامی برای تقویت این اردوها، از هرگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد.

نماینده مردم سلمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی کشور است، افزود: آشنایی نسل جوان امروزی با مقوله دفاع مقدس و همچنین سبک زندگی شهدا اهمیت زیادی دارد، چرا که دشمن در تلاش برای ترویج فرهنگ غربی در سطح کشور است و راهیان نور، بیمه کننده ایران اسلامی از هر گونه تهاجم فرهنگی است.  

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.