سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
پ, 1400/10/02 - 21:11
عضو هیئت مدیره جامعه ملی وارثون:

آسیب‌شناسی و عبرت آموزی نیاز استمرار حرکت انقلابی است

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه در شرایط امروز کشور باید با مطالعه و فهم دقیق به دنبال آسیب‌شناسی باشیم، گفت: غیر از آسیب‌شناسی باید از سرنوشت افرادی که از دایره انقلاب خارج شدند درس بگیریم و مراقبت کنیم تا از این مسیر خارج نشویم چراکه اگر خداوند لحظه‌ای مارا به خود واگذارد، به زمین می‌خوریم.

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان در گردهمایی فعالان مردمی راهیان نور که امروز در ساختمان پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید ایمان ما به توحید در تمام مراحل زندگی پررنگ‌تر شود، اظهار کرد: در آیه‌های 55 سوره مائده و 105 سوره توبه آورده شده است که عمل، سخن، حرکت و ... تمام افراد با سنجش ولایت مورد بررسی خواهد گرفت.


وی با اشاره به اینکه خداوند از ما عمل ولایی و توحیدی می‌خواهد، عنوان کرد: بدون ولایت هرگز نمی‌توانیم به توحید برسیم درنتیجه آرمان‌ها و اولویت‌های امروز ما باید آرمان‌ها و اولویت‌های ولی باشد.


عضو هیئت مدیره وارثون با بیان اینکه اگر ایمان قوی باشد خداوند نیز به یاری انسان خواهد آمد، مطرح کرد: باید از مقام معظم رهبری که نعمت خداوند برای ما در شرایط امروز است بذ تبعیت خود بهترین استفاده ممکن را داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه قله سعود برای ما نزدیک شدن به امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: تمام ولایت‌پذیری و حرکت ما برای رسیدن به قله است که مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید دارند و ما باید اندیشه کنیم که در این مسیر چقدر توانسته‌ایم عملکرد موفقی داشته باشیم.


جوشقانیان با بیان اینکه در شرایط امروز کشور باید با مطالعه و فهم دقیق به دنبال آسیب‌شناسی باشیم، تصریح کرد: غیر از آسیب‌شناسی باید از سرنوشت افرادی که از دایره انقلاب خارج شدند درس بگیریم و مراقبت کنیم تا ما از این مسیر خارج نشویم چراکه اگر خداوند لحظه‌ای مارا به خود واگذارد، به زمین خواهیم خورد.


وی با اشاره به اینکه ما همه ذره هستیم که خداوند مارا حرکت می‌دهد، ابراز کرد: اگر به توانیم این ذره را به دریای توحید وصل کنیم، خداوند نیز چنان عظمتی به ما اعطا می‌کند که سنگین‌ترین طوفان‌ها نیز نمی‌تواند آسیبی به ما برساند.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.