سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ش, 1401/02/10 - 12:31

آمادگی یادمان های دفاع مقدس شمال غرب کشور برای میزبانی از زائران راهیان نور/ یادمان های سردشت و پیرانشهر جزو پربازدیدترین یادمان های آذربایجان غربی محسوب می شود

ابراهیمی گفت: با وجود وقفه دوساله در اردوهای راهیان نور، اما با تلاش مسئولان راهیان نور شاهد بهترین میزبانی از زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خواهیم بود.

به گزارش کوله بار،عزت الله ابراهیمی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به میزبانی این استان از سفرهای راهیان نور شمال غرب کشور گفت: 16 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری افتتاحیه راهیان نور 1401 در منطقه عملیاتی بازی دراز خواهیم بود و به دلیل فصل بهار و تابستان و مناسب بودن شرایط آب و هوایی، این اردوها به جای جنوب کشور در غرب و شمال غرب کشور برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، 21 اردیبهشت ماه نخستین کاروان های راهیان نور دانشجویی آذربایجان غربی، از مناطق عملیاتی این استان بازدید خواهند کرد و بعد از آن شاهد حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور در این استان خواهیم بود.


ابراهیمی تاکید کرد: استان آذربایجان غربی آماده میزبانی از زائران راهیان نور سراسر کشور است.


مسئول سازمان اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برخی از یادمان های دفاع مقدس های این استان همه ساله با بیشترین بازدید مواجه می شوند، افزود: یادمان های سردشت و پیرانشهر همیشه پربازدیدترین یادمان های دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی بوده اند.


وی در پایان گفت: با وجود وقفه دوساله در اردوهای راهیان نور، اما با تلاش مسئولان راهیان نور شاهد بهترین میزبانی از زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خواهیم بود.
انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.