سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ی, 1398/10/29 - 15:27
دبیر جشنواره ره آورد سرزمین نور:

«راهیان نور» جنگ نرم در برابر استکبار است

دبیر جشنواره ره آورد سرزمین نور گفت: دشمن با ابزار رسانه و هنر به تهاجم فرهنگی اقدام کرده و فناوری راهیان نور در برابر جنگ نرم همه جانبه استکبار آغاز شد.

به گزارش کوله بار، علی رضایی ظهر یکشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور استان گلستان اظهار کرد: ۱۶ دوره از جشنواره ره آورد سرزمین نور در سطح کشور برگزار و در شانزدهمین دوره بیش از ۳۶ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: در سال جاری، برگزاری این جشنواره توسط سپاه در سطح کشور در دستور کار قرار دادند و استان گلستان از استان های پیشتاز در برگزاری این جشنواره بود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مفهوم شهید و شهادت گفت که این مفاهیم همیشه در گفتگوهای بین علما، سخنوران و عالمان علم و کلام مطرح است و شهید یکی از اسمای متبرکه خداوند و تجسم عینی و واقعی پروردگار است.

وی ادامه داد: با آغاز انقلاب اسلامی ایران مفاهیم شهید و شهادت و جهاد معنای گسترده ای پیدا کرد و در جنگ تحمیلی شدت بیشتری یافت.

رضایی بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی دست هایی شروع به پنهان کردن و زدودن مفاهیم ایثار و شهادت را داشتند تا جایی که رهبر معظم انقلاب در سال ۷۰ شبیخون فرهنگی و سال ها بعد تهاجم فرهنگی را مطرح کردند.

وی گفت: دشمن با ابزار رسانه و هنر به تهاجم فرهنگی اقدام کرد و فناوری راهیان نور در برابر جنگ نرم همه جانبه استکبار آغاز شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.