سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
چ, 1398/10/04 - 14:45
سردار کاظمی در دیدار فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد

اثرگذاری برنامه های فرهنگی-تربیتی در بستر راهیان نور/ دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب اسلامی استفاده می کند

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: راهیان نور تاثیرگذارترین صحنه ای است که می تواند آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دوران دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهد.

به گزارش خبرنگار کوله بار، سردار محمد کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در دیدار با سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است، گفت: مبارک ترین برنامه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج این است که برای تحقق بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت جدی تلاش کرده است و این کار باید با جدیت ادامه پیدا کند و هیئت اندیشه ورزی قرارگاه که همان قوه عاقله عملیات راهیان نور است را باید تقویت نمود.

 

وی اضافه کرد: در هیئت اندیشه ورزی از حضور منتقدین منصف به صورت جدی استفاده شود چرا که نقد درست باعث پیشرفت کار و حتی اگر نقد درست هم نباشد موجب ایجاد فرصت اقناع سازی منتقدین خواهد شد.

 

سردار کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ و معارف انقلاب و دفاع مقدس به نسل های جدید جامعه، خاطر نشان کرد: راهیان نور توانسته علی رغم کم کاری هایی که در برخی دستگاه ها و مسئولین کشور وجود داشته است ، تاریخ و شخصیت های ارزشمند دوران حماسه و ایثار را با حضور عینی و عملی جوانان ونوجوانان در مناطق عملیاتی و بازدید میدانی از یادمان ها و زیارتگاه های دفاع مقدس معرفی نماید و عده زیادی از مردم را با سبک و سیره زندگی رزمندگان و شهیدان آشنا کند.

 

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه راهیان نور تاثیرگذارترین صحنه ای است که می تواند آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دوران دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهد، افزود: بایستی با توجه به پیشرفت روش ها و ابزارها در عرصه فرهنگ و هنر، فعالیت های نو را در این برنامه مهم راهیان نور طراحی و اجرا نماییم.

 

وی با اشاره به تفاوت احساس و ادراک در کارهای فرهنگی اثرگذار؛ اجرای برنامه های تربیتی در بستر راهیان نور را باعث ارتقاء فهم و درک شهدا، رزمندگان و ایثارگران برشمرد.

 

سردار کاظمی، پیامدها و نتایج بسیار گسترده راهیان نور در جامعه را اثرگذار توصیف نمود و خاطرنشان کرد: دشمنان به همین دلیل از انجام هیچ کاری برای ضربه زدن به این برنامه فرهنگی و اقدامات مشابه دریغ نمی کنند و لذا همه دست اندرکاران این گونه فعالیت ها باید مراقبت های لازم را داشته باشند.

 

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ضمن تشکر از مجموعه درست اندرکاران قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اجرای این اردوها را برای همه آحاد و اقشار جامعه به ویژه مسئولین، فرماندهان و کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضروری دانست.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام کدخدایی و تعدادی از اعضای کمیته های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج نیز حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.