سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1398/11/28 - 12:19
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است/ هر مسجد و پایگاه مقاومت می تواند یک کاروان راهیان نور تشکیل دهد

سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر هزاران پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد و هر مسجد و پایگاه مقاومت بسیج می تواند یک کاروان راهیان نور یا اربعین حسینی تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار کوله بار، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه کارهای مفید و ارزنده ای در اردوهای راهیان نور شکل گرفته است، اظهار داشت: همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر کشور هستیم و یکی از مبانی جملات حضرت آقا که فرموده اند «راهیان نور فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است»، این است که راهیان نور همه ظرفیت ها را متناسب با نیازهای روانی،نشاط و هیجان جامعه به همراه دارد.

وی ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی را یکی دیگر از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و تاکید کرد: هر مکتبی دارای سبک خاصی برای زندگی انسان هاست و مکتب ما که برگرفته از اسلام ناب محمدی و فرهنگ سالار شهیدان علیه السلام است، سبک دینی و اسلامی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به دیدار اخیر مداحان اهل بیت علیه السلام با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای در این دیدار خطاب به مداحان اهل بیت علیه السلام فرمودند که شما باید متناسب با فرهنگ دینی، جامعه را هدایت کنید و در جملاتش به ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی در کشور تاکید نمودند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تقویت بیش از پیش اردوهای راهیان نور جزو اولویت های بسیج محسوب می شود، اظهار داشت: بسیج در جنگ نرم، باید کنشی عمل کند نه واکنشی و به همین دلیل، یکی از اصلی ترین اولویت های بسیج در سال 99 تقویت پایگاه های بسیج سراسر کشور است و همین موضوع می تواند به تقویت سبک زندگی ایرانی-اسلامی در محله ها کمک کند.

وی با اشاره به اینکه زائران راهیان نور، دانشجویان دانشگاه دفاع مقدس هستند، ابراز داشت: تقویت پایگاه های بسیج سراسر کشور می تواند به توسعه گردشگری اسلامی در کشور کمک کند و اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر هزاران پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد و هر مسجد و پایگاه مقاومت بسیج می تواند یک کاروان راهیان نور یا کاروان اربعین حسینی تشکیل دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان کرد: تقویت هیئت های اندیشه ورزی در راهیان نور اهمیت زیادی دارد و می تواند قابلیت های جدیدی برای اردوهای راهیان نور متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد.

سردار سلیمانی، تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از مراسمات باشکوه در کشورمان برشمرد و افزود: مردم سراسر کشور در این مراسم سنگ تمام گذاشتند و همه روزه شاهد حضور تعداد زیادی از مردم در مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.