سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1398/11/29 - 13:39

امروزه دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان "سفیران شهدا" در سنگر «علم» و «دانش» نقش مهمی دارند

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران گفت: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان سفیران شهدا در سنگر علم و دانش در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب و رساندن پیام و آرمان‌های شهدا نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان اردبیل با محوریت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در اردبیل با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "دفاع مقدس گنج است" ، افزود: دفاع مقدس به معنی واقعی کلمه پدیده‌ای بی‌نظیر بود و این رسالت امروز با عنوان راهیان نور مورد توجه بسیج و سپاه قرار گرفته است.

وی هدف از اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی را یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه راهیان نور عرصه روایت و بیان رشادت‌ها و مظلومیت‌های جوانان و رزمندگان اسلام است، اظهارداشت: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت واقعیت‌های دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

وی با اشاره به هجمه تبلیغاتی وسیع دشمنان علیه نظام اسلامی بیان‌کرد: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان سفیران شهدا در سنگر علم و دانش در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب و  رساندن پیام و آرمان‌های شهدا نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از قله‌های افتخارآمیز انقلاب اسلامی است،گفت: دفاع مقدس جلوگاه نصرت الهی، معتبرترین قطعه تاریخ و تفسیر آیات آسمانی در روی زمین بود.

 سردار سلیمانی افزود: یکی از بهترین راه‌های انتقال پیام و آرمان‌های شهدا تبلیغ و استفاده از زبان هنر در تمامی ابعاد است و برای همین جشنواره‌های استانی و ملی رهاورد سرزمین نور برگزار می‌شود.

به گزارش کوله بار، به دبیرخانه دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان اردبیل بیش از هزار و ۶۰۰ اثر در چهار بخش دلنوشته ، کلیپ ، عکس و مصاحبه ارسال شده بود که پس از بررسی آثار ارسالی از سوی داوران این جشنواره از منتخبین هر بخش با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

پخش کلیپ و نماهنگ، اجرای نمایش و سرود، قرائت دلنوشته، تجلیل از مادر شهید مدافع حرم علی سیفی و مداحی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.