سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1398/11/26 - 11:16

برگزیده‌های نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در لرستان تجلیل شدند

مسئول راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد:همایش تجلیی اخلاص و تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره ره آورد سرزمین نور استان لرستان در سالن حوزه هنری این استان برگزار شد.

به گزارش کوله بار، مرتضی سپهوند با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور در لرستان هرساله با استقبال خوب اقشار مختلف رو به رو است، اظهار داشت: افراد زیادی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اردو‌ها تلاش می‌کنند که ما نیز در تلاش هستیم از زحمات این عزیزان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور استان لرستان با عنوان تجلی اخلاص افزود: این همایش ساعت ۸ و سی دقیقه امروز در سالن حوزه هنری استان با حضور استاندار لرستان، نماینده، ولی فقیه، جمعی از مسئولان استان و خادمین شهدا برگزار شد.

مسؤول راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ۳۵ نفر از روسای دانشگاه‌ها، خادمین شهدا و ... که طی سال گذشته در راستای برگزاری هر چه بهتر کاروان‌های راهیان نور تلاش کردند نیز تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه همزمان با این همایش، نخستین جشنواره استانی راویان سرزمین نور نیز برگزار شد، خاطر نشان کرد: ۷۰۰ نفر از سال ۹۷ تا کنون برای این جشنواره اثار خود را ارسال کرده‌اند که از این تعداد ۶۰ نفر شایسته تقدیر هستند و به ۱۰ نفر هدیه ای به رسم یابود اهدا گردید.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.