سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ش, 1398/11/26 - 11:46
حجت الاسلام شاهرخی در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور لرستان:

راهیان نور یکی از معجزات الهی در ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: راهیان نور یکی از معجزات الهی در ایران اسلامی است و این سفرهای معنوی این پیام را به همراه دارد که باید پرچم مقاومت را از دست شهدا بگیریم و راه آنها را ادامه بدهیم.

به گزارش کوله بار،سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان لرستان اظهار داشت: امروز کشور بیش از بیش به وحدت نیاز دارد و برای قدرتمند شدن به نیروی انسانی خوب نیاز داریم

و برای پرورش جوانان، باید آنان را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بدهیم و راهیان نور یکی از بهترین بسترها برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی است.

وی تاکید کرد: اگر دیروز شهیدان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس علمدار بودند و از کشورمان پاسداری کردند، جوانان امروز را باید طوری پرورش دهیم که در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن ایستادگی کنند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه  در استان لرستان با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود به خرج می دهند تا باعث خاموش شدن نور انقلاب اسلامی شوند، اظهار داشت: بحمدالله نیروهای انقلابی و متدین در کشورمان هرگز نخواهند گذاشت که دشمن به اهدافش برسد و از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، شهدای بسیاری بودند که جانشان را در راه حفظ اسلامی و میهن اسلامی اهدا نمودند که در کلام خدا، جزو صالحین هستند.

وی با بیان اینکه راهیان نور ادامه این معجزه  قرن است، افزود: راهیان نور یکی از معجزات الهی در ایران اسلامی است و این سفرهای معنوی این پیام را به همراه دارد که تا جنگ بین حق و باطل  وجود دارد جنگ هم هست و ما باید پرچم مقاومت را از دست شهدا بگیریم و راه آنها را ادامه بدهیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.