سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1398/11/29 - 13:39

سردار سلیمانی: راهیان نور باعث گسترش دامنه تأثیرگذار دفاع مقدس در جامعه است/ استاندار اردبیل: دفاع مقدس مظهر وحدت بود و انقلاب را بیمه کرد

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: دفاع مقدس گنج تمام ناشدنی است که عرصه ظهور و بروز امدادهای الهی، عنایات اهل بیت علیهم السلام و دلاوری های رزمندگان عاشورایی این سرزمین به تأسی از سرداران کربلا بوده است.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به همراه هیئت همراه طی سفر به استان اردبیل، با مسئولان لشکری و کشوری این استان دیدار نمودند.  

صبح امروز، سردار سلیمانی در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با حضور سردار فرمانده قرارگاه مركزی و سردار بابازاده فرمانده سپاه این استان برگزار گردید، اظهار داشت:راهیان نور در حقیقت باعث گسترش دامنه تأثیرگذار دفاع مقدس در جامعه است.

سردار بابازاده نیز در این جلسه تاکید کرد: برنامه های فرهنگی و معنوی مانند راهیان نور و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان، باعث ایجاد امنیت و آرامش در جامعه میشود.

راهیان نور بهترین نمونه گردشگری تعالی بخش و ارزش محور است

سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه سفرش به استان اردبیل، در دیدار با استاندار این استان با اشاره به موفقیت استان اردبیل در زمینه های مختلف به ویژه ایجاد امنیت اجتماعی پایدار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی همچون مجالس اهل بیت علیهم السلام و اردوهای اثرگذار راهیان نور؛ هماهنگی و هم افزایی همه مسئولان کشور را از مهم ترین زمینه های این موفقیت ها دانست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این دیدار اظهار داشت: راهیان نور بهترین نمونه گردشگری تعالی بخش و ارزش محور است که بسیاری از مردم ضمن زیارت مزار شهیدان و بازدید از یادمان های دفاع مقدس، با فرهنگ ها و آداب و رسوم دیگر شهرها و مردم آنجا آشنا میشوند.

مهندس بهنام جو استاندار اردبیل در این دیدار گفت: در استان اردبیل وحدت مسئولین و همدلی و همکاری ها باعث موفقیت هاست. دفاع مقدس هم مظهر وحدت بود و انقلاب را بیمه کرد. اگر بتوانیم جوانان و نوجوانان را هنرمندانه با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم، کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: در توسعه و تقویت راهیان نور برنامه ریزی فرهنگی و محتوایی مهم تر از موضوعات مالی است. اما باید برای این برنامه های فرهنگی مؤثر بر فرهنگ عمومی جامعه،  به خصوص سفر راهیان نور به عنوان یک نمونه سفر ارزان و ترکیبی برای خانواده های کم بضاعت، امکان و اعتبار مناسب برای استان ها در نظر گرفته شود.

 

دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور برگزار شد

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه سفرش به این استان، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور اردبیل که با حضور مسئولین لشکری و کشوری، خادمین شهدا، دست اندرکاران راهیان نور استان، خانواده شهدا و رزمندگان و جمع هنرمندان اردبیل و صاحبین آثار شرکت کننده در جشنواره برگزار شد، حضور پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان اردبیل در این مراسم گفت: اگر ما گذشته مان را از یاد ببریم، آینده ای هم نخواهیم داشت. فداکاری و ایثار آقا امام سجاد علیه السلام و بی بی زینب کبری سلام الله علیها، کربلا را زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی، کمک های مردمی به جبهه، رزمندگان اردبیلی تاسوعایی های لشکر عاشورا بودند و نباید از یاد برد که اردبیلی ها از شمالغربی رفتند تا جنوب غربی کشور و شهید شدند تا فتنه انگیزان در بین اقوام ایرانی بدانند که در دفاع از وطن، قومیت ها همه یکدل و یک زبان هستند.

سردار بابازاده با بیان اینکه ما فرزندان عاشورا و محرم هستیم و غیرت ایرانی و اسلامی داریم، تصریح کرد: همه دستگاه ها در راهیان نور و جشنواره کمک کردند و میکنند و از راویان و مبلغین متشکرم که در این مسیر، کمک کننده هستند.

راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی است

احمد ناصری مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل نیز در مراسم دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان اردبیل اظهار داشت: راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید گفت که این برنامه برای تعلیم و تربیت عبادی، اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان انجام می گیرد و آثار و پیامدهای آن قابل تحسین و افتخار آمیز است.

سردار سلیمانی نیز در این جشنواره افزود: دفاع مقدس شخصیت جدیدی برای ملت ایران به ارمغان آورد. دفاع مقدس گنج تمام ناشدنی است که عرصه ظهور و بروز امدادهای الهی، عنایات اهل بیت علیهم السلام و دلاوری های رزمندگان عاشورایی این سرزمین به تأسی از سرداران کربلا بوده است.

میردولت موسوی نماینده هیئت داوران جشنواره ره آورد سرزمین نور استان اردبیل نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین سلاحِ در دست ما «هنر» است و برای یک واقعه مقدس، ابزار خیلی حرفه ای لازم نیست، نگاه باید حرفه ای باشد، خلاقیت داشتن و بِکر بودن مهم است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.