سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
ش, 1395/11/30 - 12:00
ویژه نامه شهید کریمی/همرزم شهید حاج داوود كريمي در گفتگو با کوله بار:

شهیدی که عوارض مصدومیت شیمیایی اش را هدیه ای از سوی خدا می دانست

غلامی گفت: شهید کریمی با شرایط و عوارض حاد مصدومیت شیمیایی دست به گریبان بود اما می گفت که مجروحیتش را هدیه از سوی خدا می داند.

احمد غلامي همرزم شهید حاج داود کریمی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه سال 60در سپاه منطقه 10تهران با شهید کریمی آشنا شده است، گفت: من فرمانده گردان شماره 6 پادگان وليعصر(عج)تهران بودم. او در بعضي جلساتي كه در اين پادگان برگزار مي شد، درمورد نحوه اعزام گردان ها به جبهه با فرماندهان گردان ها صحبت مي كرد.

 

 

وي افزود:حاج داوود مشخصه هایی داشت كه او را  به طور واضحي مستثني مي كرد. او خودساخته بود. فرمانده ميداني بود؛ همان گونه كه دستور مي داد،خودش هم كار مي كرد.

 

غلامي اضافه کرد: در طول دوران دفاع مقدس،جلسات زيادي را با وي برگزار مي كرديم. او همه را به ساده زيستي،تلاش مداوم،تقوا، تشويق مي كرد. به خاطر رفتار و اخلاق خاصش، برايمان فرمانده اي محبوب و ماندگار بود. حاج داوود از كسي كينه به دل نمي گرفت. بارها بعضي از افراد با او بد رفتاري می كردند، اما او با نرمي و ملاطفت برخورد مي كرد.

 

دوست شهيد كريمي به ياد يكي از خاطراتش با حاج داوود مي افتد: درسومين سالگرد شهادت «كاظم رستگار»در مسجد شاه عبدالعظيم(ع)، حاج داوود را ديدم. من هم به دليل عوارض شيميايي، شرايط جسماني خوبي نداشتم. او كه وضعيت مرا اين گونه ديد،توصيه كرد كه كار ناتمامي در دنيا نداشته باشم. چند مدت بعد كه عوارض شيميايي خودش شروع شد،به توصيه هايي كه به من گفته بود، عمل كرد.

غلامي در پايان تاکید کرد: بعد از آشكار شدن عوارض شيميايي اش، به ملاقاتش دربيمارستان رفتم. اخلاق و رفتارش اصلا تغيير نكرده بود و روحيه بالايي داشت. حاجي از مدت ها قبل خودش را براي اين روزهاي سخت آماده كرده بود.او به يكي از دوستانم در بيمارستان گفته بود كه مجروحيتش، هديه اي از سوي خداست. او هميشه براي شهادت آماده بود.

 

انتهای پیام/ک

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.