سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
د, 1398/11/28 - 12:39
سردار حق طلب:

"قرارگاه روایتگری" در جنوب کشور تشکیل می شود/ توجه به محتوا و پرهیز از اغراق گویی جزو اولویت روایتگران دفاع مقدس است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: قرارگاه روایتگری در جنوب کشور با حضور راویان دفاع مقدس و موسسات مردم نهاد و عاشقان شهدا تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار کوله بار، سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در هجدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در طول سال های گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته است، اظهار داشت: امام خامنه ای، راهیان نور را فناوری برتر در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس برشمردند و همه ساله شاهد حضور عاشقان شهدا در سرزمین های نور هستیم.

وی ادامه داد: تلاش شده است که از روایان دفاع مقدس متخصص در کاروان های راهیان نور استفاده شود و بحمدالله این راویان، آموزش های لازم را پشت سر گذاشته اند و به دور از غراق گویی، واقعیت دفاع مقدس را به زائران راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس شرح می دهند.

سردار حق طلب در ادامه از تشکیل قرارگاه روایتگری در جنوب کشور خبر داد و افزود: در آینده نزدیک، این قرارگاه در جنوب کشور راه اندازی می شود و از مجموعه های موسسات مردم نهاد راهیان نور، عاشقان انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در جهت همکاری، دعوت به عمل خواهد آمد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: در بحث روایتگری، توجه به محتوا و پرهیز از اغراق گویی جزو اولویت ما محسوب می شود و از راویان متخصص در اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی، عمومی و... استفاده می شود.

مسئول سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه ۲۵ هزار راوی در سطح کشور تربیت شده اند، گفت: سال گذشته قریب به ۱۰ هزار راوی در سفر‌های راهیان نور شرکت کردند.

وی افزود: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد چرا که باعث می‌شود که نسل امروزی از نزدیک با رشادت‌ها و سختی‌های شهدا آشناتر شود و باید کاری کنیم که زیارتگاه‌های دفاع مقدس، مشکلاتی همچون مشکل پارکینگ، فضای سبز، آنتن دهی تلفن همراه، آب آشامیدنی و ... نداشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.