سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1398/12/05 - 09:06
مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

لغو اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی تا اطلاع ثانوی

ممبینی گفت: با توجه به شیوع پدیده ویروس کرونا و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تا اطلاع ثانوی تمام اردوهای راهیان نور گروهی، دانش آموزی درون شهری و برون شهری برگزار متوقف شده است.

به گزارش کوله بار، «سرهنگ ایمان ممبینی» اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالروز راهیان نور هستیم، همه تمهیدات لازم به منظور پذیرایی مناسب و در خور شان از زائران یادمان های شهدا توسط سپاه ولی عصر (عج) خوزستان انجام شده است.

 

مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: با توجه به شیوع پدیده ویروس کرونا لازم است که اقدامات پیشگیرانه ای صورت گیرد که بر این اساس تا اطلاع ثانوی تمام اردوهای راهیان نور گروهی، دانش آموزی درون شهری و برون شهری برگزار متوقف شده که دلیل اتخاذ این تصمیم کاهش حساسیت نسبت به شیوع ویروس کرونا است.

 

وی با بیان اینکه اردوگاه های راهیان نور استان خوزستان آماده پذیرایی از زائران هستند تصریح کرد: همه هماهنگی های لازم به منظور بهره مندی زائران از ایام حضور در یادمان های شهدا اتخاذ شده و خادمین شهدا، راویان دوران دفاع مقدس در یادمان های شهدای خوزستان ساماندهی شده اند.

 

ممبینی به موضوع اسکان راهیان نور اشاره کرد و افزود: با توجه به پدیده ویروس کرونا اقداماتی به منظور تغییر اسکان راهیان نور از خوابگاه های عمومی و گروهی به خوابگاه های چندنفره صورت گرفته است؛ این اقدامات با هدف حفظ سلامتی زائران انجام می شود.

 

مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اضافه کرد: شش یادمان دفاع مقدس در اختیار سپاه ولی عصر (عج) قرار دارند و سایر یادمان های دفاع مقدس میان نیروی زمینی ارتش، سازمان بسیج دانش آموزی، نیروی دریایی و ... تقسیم شده اند.

 

ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه ای جهت پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، کلیه سفرهای گروهی راهیان نور به یادمان ‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.

 

به موجب این اطلاعیه اعزام گروهی راهیان نور (با اتوبوس، مینی ‌بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌ های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان ‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌ های دریایی در استان‌ های هرمزگان و بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.