سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1398/10/30 - 11:06

۲ هزار دانش‌آموز دختر اراکی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

مسوول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲ هزار دانش‌آموز دختر اراکی در سال تحصیلی جاری از نقاط مختلف این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش کوله بار، «سعید فرامرزی» افزود: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی از نیمه آبان‌ماه امسال کلید خورد و تا پایان دی‌ماه ادامه داشت که در این مدت ۲ هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.  

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان در پایه دوم دبیرستان آموزشگاه‌های استان تحصیل می‌کردند و به مدت چهار روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به تمرین مهارت‌های درس آمادگی دفاعی خود پرداختند.

مسوول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: حدود ۲ هزار دانش‌آموز پسر نیز امسال در این فرآیند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

فرامرزی اظهار داشت: اعزام راهیان نور عمومی نیز از ۲۰ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۹آتی ادامه دارد که تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی هفت هزار زایر در این مدت اندیشیده شده است.

وی گفت: افرادی که به‌صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می‌کنند در اردوگاه شهید نبیری اندیمشک، شهید بهرام شیخی اهواز و شهید باکری خرمشهر اسکان داده می‌شوند.

مسوول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: این زایران به مدت چهار روز در اردوگاه‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی در اندیمشک، اهواز و خرمشهر اسکان و پذیرایی می‌شوند و در این مدت از مناطق عملیاتی پاسگاه زید، فتح‌المبین، دهلاویه، شلمچه، چزابه، موزه جنگ خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر بازدید می‌کنند.

فرامرزی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، اقدام فرهنگی عظیمی است که باید برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی از آن استفاده مناسب کرد.

بیش از ۱۰ هزار زایر امسال از استان مرکزی در قالب اردوهای راهیان نور اقشار مختلف به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.