سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1398/10/28 - 15:15

اعزام سالانه افزون بر 50 هزار نفر از آذربايجان غربيبه اردوهاي راهيان نور

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي گفت: سالانه بيش از 50 هزار نفر در قالب اردوهاي راهيان نور توسط سپاه و بسيج اين استان به مناطق عملياتي كشور در جنوب و شمالغرب اعزام مي شوند.

به گزارش کوله بار، سردار عابدين خرم روز سه شنبه در اولين نشست از سلسله نشست هاي فرهنگي، اجتماعي در اروميه افزود: اردوهاي راهيان نور نوعي حركت فرهنگي است كه توسط سپاه و بسيج حمايت مي شود اما اگر سازمان هاي مردم نهاد تمايل داشته باشند، سپاه آماده است تا اين برنامه را به سمن ها واگذار كند.
وي بيان كرد: اسفند ماه سال گذشته يكهزار و 300 دانشجوي خواهر و برادر عازم اردوهاي راهيان نور جنوب كشور شدند كه گام مهمي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
سردار خرم 80 درصد پيشرفت هاي امروز انقلاب اسلامي را مديون تلاش جوانان دانست و اضافه كرد: اين قشر با تلاش‌هاي خود و با نقش‌آفريني در عرصه‌هاي مختلف توانست افتخارات بسياري نصيب كشور كند.
وي افزود: قشر جوان براي نقش‌آفريني بهتر و بيشتر در جامعه بايد بيشتر با آثار اساتيدي نظير شهيد مطهري انس بگيرد زيرا چنين آثاري مي‌توانند زمينه ارتقاي علمي و نفساني را فراهم كند.
وي دفاع جانانه جوانان در دوران دفاع مقدس را مصداق بارز حضور موفق آنها در عرصه خدمت به انقلاب اسلامي دانست و ادامه داد: اين بخش آمادگي دارد تا برنامه هاي فرهنگي با محوريت آسيب هاي اجتماعي را به كمك سازمان هاي مردم نهاد و جوانان برگزار كند.
سردار خرم جذب حداكثري جوانان در كارهاي فرهنگي و اجتماعي را نوعي هنرمندي بيان كرد و گفت: براي ماندگاري كارهاي فرهنگي بايد آنها را با هنر آميخت.
فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي با اشاره به اينكه در كشور دو قطبي گري وجود ندارد، اظهار كرد: در اين زمينه قطب اصلي، انقلاب اسلامي و آن هم در مقابل استكبار جهاني است و جامعه و مردم را نبايد تقسيم بندي كرد.
به گزارش ايرنا سالانه افزون بر 50 هزار دانش آموز از مناطق عملياتي آذربايجان غربي بازديد مي كنند.
اين استان سالانه پذيراي بيش از 200 هزار نفر زائر راهيان نور از سراسر كشور است كه 30 درصد اين زائران دانش آموزان هستند.
آذربايجان غربي استاني در شمال غرب كشور است كه علاوه بر مناطق سردشت و پيرانشهر كه درگير مستقيم هشت سال دفاع مقدس بوده است در درگيري با گروهك هاي ضد انقلاب شهداي زيادي تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
اين استان با تقديم بيش از 12 هزار شهيد توانسته است سند پر افتخاري را براي خود در تاريخ دفاع از ايران و انقلاب شكوهمند اسلامي به نام خود به ثبت رساند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.