سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1398/12/07 - 14:20
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

راهیان نور،تداوم مسیر شهدا و توقف ناپذیر است/ نمایندگان منتخب با خدمت به استان، به اعتماد مردم پاسخ دهند

فرمانده سپاه حضرت عباس( ع) در یادواره عملیات بدر و خیبر با بیان اینکه راهیان نور تداوم راه شهدا است از نمایندگان منتخب خواست تا با خدمت به استان به اعتماد مردم پاسخ دهند.

به گزارش کوله بار، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمالغرب و مدافعان حرم اردبیل به ضرورت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: این شهدا هستتد که با ایثار خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آورده و دست حمایت خود را هنوز هم از سر ملت بر نداشته و در ایام خاصی کنونی که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند بر نداشته اند و در حماسه آفرینی های ۲۲ بهمن و انتخابات نقش آفرینی کردند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح عملیات خیبر پرداخت و گفت: در عملیات خیبر که در سال ۶۲ برگزار شد ۱۳۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

بابازاده به تشریح عملیات بدر پرداخت و گفت در این عملیات نیز ۱۳۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به خباثت های دشمنان اسلام بعد از قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و با بیان اینکه در عملیات جهنم درسی در سال ۸۵ شهدای بزرگی چون شهید قهاری تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شد، گفت: ۱۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل در عملیات های شمالغرب کشور در مبارزه با اشرار و منافقین به شهادت رسیدند.

وی در ادامه سخنان خود به شهدای مدافع حرم اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:  ۷ اسفند ۹۲ شهید هاشم دهقانی نیا و علی آقایی در مبارزه با داعش تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

سردار بابازاده ایثارگری های حسین علویزاده پیربسیجیان اردبیل را یادآور شد و گفت: این پیربسیجی با اخلاص تا پایان عمرش امام گویان دست از مبارزه با استکبار بر نداشت.

وی پنجم اسفند، روز مهندس را گرامی داشت و از سردار شهید محمدرضا رحیمی از مسولین مهندسی لشگر عاشورا به نیکی یاد کرد و گفت: این رزمنده پارس آبادی نیز در عملیات بدر به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: جهت فرهنگ سازی برای مبارزه با این ویروس ماسک های تنفسی بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در یادواره قرار خواهد گرفت.

وی به انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: هرکس با رای مردم منتخب شد و به مجلس راه یافت باید برای خدمت به مردم بکوشد و با آوردن خیر و برکت به استان محبت مردم را جبران کند.

سردار بابازاده در پایان سخنان خود به مسایل ارزشی نیز اشاره کرد و گفت: راهیان نور و اردوهای زیارتی قدم گذاشتن در راه شهدا است و توقف ناپذیر است.

شعرخوانی کلامی زنجانی، سخنرانی سردار غلام عسگر کریمیان و مداحی سید محمد عاملی از جمله برنامه های این محفل شهدایی در اردبیل بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.