سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1398/12/07 - 13:59

لزوم افزایش سهم روایتگری آزادگان در طرح "جامع راویان دفاع مقدس"

معاون سابق راویان و روایتگری ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: آزادگان از جمله اقشاری‌اند که روایت‌های ناب و شنیدنی‌ بسیاری برای نسل جوان دارند و ستاد راهیان نور آمادگی دارد تا از ظرفیت آنان برای روایتگری در عرصه راهیان نور نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش کوله بار،جلسه مشترک مؤسسه‌ فرهنگی پیام آزادگان (مفپا) و معاونت راویان و روایتگری ستاد مرکزی راهیان نور کشور، درباره‌ موضوع چگونگی بهرمندی از ظرفیت آزادگان برگزار شد.

در ابتدای جلسه فریبرز خوب‌نژاد قائم مقام مؤسسه پیام آزادگان از تلاش‌های ارزنده ستاد راهیان نور قدردانی کرد و گفت: پرداختن به موضوع آزادگان و روایت تلاش آزادگان در جنگ تحمیلی و بعد از آن امری ضروری است و می‌تواند انتقال دهنده آموزه‌های فراوانی به نسل جدید در شرایط امروز کشور باشد.

وی افزود: روایت اسرای دفاع مقدس نباید صرفاً به عملیات و جنگ محدود شود، مقاومت آزادگان در برابر دشمن بعثی حتی پس از قطعنامه ادامه داشت و باید فضایی را فراهم کرد تا چنین روایت‌هایی نیز نقل و بیان شود.

قائم مقام مؤسسه پیام آزادگان تصریح کرد: اشاعه فرهنگ آزادگی نیاز نسل جوان است و همکاری «مفپا» و ستاد راویان نور می‌تواند، بستر مناسبی را برای انتقال مفاهیم آن دوران به نسل کنونی ایجاد کند.

همچنین در این جلسه سرهنگ پاسدار منصور عیوضی معاون سابق راویان و روایتگری ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: آزادگان از جمله اقشاریند که روایت‌های ناب و شنیدنی‌ بسیاری برای نسل جوان دارند و ستاد راهیان نور آمادگی دارد تا از ظرفیت آنان برای روایتگری در عرصه راهیان نور نهایت استفاده را ببرد.

مهدی‌ امیریان معاون راویان و روایتگری ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز با تأکید بر اینکه مؤسسه پیام آزادگان دارای تولیدات چندرسانه‌ای و مکتوب بسیار ارزشمندی است که می‌تواند محور روایتگری قرار گیرد، تصریح کرد: ذائقه‌شناسی مخاطب، رکن مهمی در روایتگری است و تلاش می‌کنیم تا روایت‌های ناب آزادگان در فضایی مناسب به گوش نسل جوان رسانده شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های مؤسسات انقلابی غیردولتی گفت: کار چنین مؤسساتی جدی و غیر تشریفاتی است و مؤسسه پیام آزادگان نیز با جدیت اقدامات فرهنگی مناسبی را پیش گرفته است که معاونت روایتگری خواهان استفاده از آنها است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.