سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
س, 1398/01/20 - 09:02
رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا(ع):

اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی در اهواز آماده اسکان سیل زدگان است

قنبری گفت: اردوگاه شهید حبیب اللهی خراسان جنوبی که در محل جاده خرمشهر به اهواز واقع شده است با ظرفیت پذیرش بیش از 400 نفر آمادگی اسکان سیل زدگان اهواز را دارد.

به گزارش کوله بار، مجتبی قنبری اظهار داشت: طبق روال هر ساله در ایام نوروز اعزام کاروان‌ها به ارودهای راهیان نور انجام می‌شود که امسال نیز دو هزار و 26 نفر زائر از خراسان جنوبی اعزام شدند.

وی گفت: استقبال از اردوهای راهیان نور امسال زیاد بود اما به دلیل بارندگی‌ها و نامساعد بودن هوا 700 نفر از رفتن به این اردوی زیارتی بازماندند.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا(ع)  خراسان جنوبی افزود: اردوی راهیان نور محلات در ایام نوروز از 22 اسفند ماه آغاز و تا 11 فروردین ماه ادامه داشت که در شش مرحله صورت گرفت و 25 اتوبوس و 130 خودروی شخصی از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

قنبری با بیان اینکه استقبال به صورت خانوادگی نسبت به سال قبل بیشتر بود و در ثبت نام‌ها رشد قابل توجهی داشتیم افزود: امسال حداقل 10 درصد افزایش اعزام زائر به راهیان نور جنوب را شاهد بودیم که بر اثر شرایط نامساعد جوی و وقوع سیل در خوزستان این امر میسر نشد.

وی اظهار داشت: در مجموع در سال گذشته شش هزار و 177 نفر زائر در قالب دانش آموزی، دانشجویی، محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا(ع)  خراسان جنوبی افزود: براثر بارندگی‌های اخیر یادمان‌های منطقه فکه، چزابه، کانال کمیل و فتح المبین بر اثر آب گرفتگی مسدود شد و تعدادی از زائرین راهیان نور نتوانستند از این مناطق بازدید کنند.

قنبری بیان کرد: اردوگاه شهید حبیب اللهی خراسان جنوبی که در محل جاده خرمشهر به اهواز واقع شده است با ظرفیت پذیرش بیش از 400 نفر آمادگی اسکان سیل زدگان اهواز را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.