سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1401/12/18 - 12:53
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گفتگو با کوله بار مطرح کرد؛

ارسال یک هزار اثر ادبی و هنری توسط زائران راهیان نور به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور استان لرستان/ 7 هزار دانش آموز لرستانی از سرزمین نور بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: بحمدالله امسال نزدیک به یک هزار آثار ادبی و هنری به دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور ارسال شده است که شامل دلنوشته، خاطره نویسی، نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، عکس، فیلم و ... می شود.

به گزارش کوله بار، مرتضی سپهوند، مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در طول سال 1401 گفت: از 24 بان ماه شاهد آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی در سال جاری بودیم که با شروع امتحانات مدارس موقتا متوقف شد و مجددا از اوایل بهمن ماه، این اردوها آغاز شد و شاهد اعزام 7 هزار دانش اموز لرستانی به سرزمین نور بودیم.

وی با اشاره به استقبال خادم الشهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و اردوگاه های راهیان نور افزود: بحمدالله هر ساله با استقبال پرشور خادم الشهدا برای حضور در سرزمین نور برای خدمات رسانی به زائران مواجه هستیم و امسال هم طی در دو مرحله، شاهد اعزام خادم الشهدای خواهر و برادر استان لرستان به استان خوزستان بودیم که نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

سپهوند با اشاره به برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین تولید آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس از جمله اهداف این جشنواره مردمی است که بحمدالله امسال نزدیک به یک هزار آثار ادبی و هنری به دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور ارسال شده است که شامل دلنوشته، خاطره نویسی، نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، عکس، فیلم و ... می شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.