سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ی, 1398/06/31 - 10:15
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگو با کوله بار خبر داد

ارسال ۱۸۰۰ اثر به جشنواره «رهاورد سرزمین نور» در ایلام/ پیش‌بینی اعزام ۸ هزار دانش‌آموز ایلامی به راهیان نور

پورمحمدی گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره استانی «رهاورد سرزمین نور» سوم مهرماه سال جاری با تجلیل از برگزیدگان در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش کوله بار، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگو با کوله بار بابیان این مطلب، اظهار کرد: پنجمین جشنواره استانی «رهاورد سرزمین نور» در قالب برگزاری هفدهمین جشنواره «رهاورد سرزمین نور» در این استان با استقبال بسیار خوبی برگزارشده است.

 

وی بابیان اینکه این مراسم با حضور سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ثبت و ضبط خاطرات و دل نوشته‌ها و همچنین حضور اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نقش مهمی در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس خواهد داشت.

 

پورمحمدی تصریح کرد: جشنواره «رهاورد سرزمین نور» بر اساس تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری به‌منظور ثبت اثرات راهیان نور باهدف شناسایی استعدادهای فرهنگی هنری، بروز و نشر آثار فرهنگی هنری در حوزه دفاع مقدس و تشویق و ترغیب هنرمندان در خلق آثار هنری در دو حوزه دفاع مقدس و راهیان نور برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: این جشنواره در رشته‌های شعر، داستان، عکاسی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم‌افزار، تحقیق و پژوهش، خاطره و گفتار کوتاه، فیلم و فیلم‌نامه و دل نوشته برگزارشده که تاکنون آثار قابل‌توجهی به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال‌شده است.

 

وی بابیان اینکه 1800 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره در استان ایلام از 30 نفر از برگزیدگان این جشنواره در 9 بخش با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی تجلیل می‌شود.

 

پورمحمدی در پایان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی سال جاری در این استان بعد از ایام اربعین حسینی آغاز خواهد شد، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود که بیش از 8 هزار نفر از دانش آموزان ایلامی در سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام شوند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.