سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ج, 1401/12/26 - 14:08
دبیر سابق جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در گفتگو با کوله بار عنوان کرد؛

ارسال ۷۰ هزار اثر ادبی و هنری به جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور/ تجلیل از ۴۴ برگزیده کشوری/ توجه به بخش فضای مجازی و رسانه

دبیر سابق جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور گفت: امسال ما قریب به ۷۰ هزار اثر را در یافت کردیم که در این میان ۴۴ نفر به عنوان برگزیده نهایی در مرحله کشوری تجلیل شدند.

به گزارش کوله بار، علی رضایی در گفتگو با کوله بار با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره مردمی گفت: برگزاری جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور به سال‌های ۷۷ بازمیگردد که اعزام‌های راهیان نور به تازگی به صورت سازماندهی شده و مدوم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و این جشنواره هم از همان سال‌ها به منظور ثبت و ضبط خاطرات و آثار هنری زائران راهیان نور در سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز شد و امسال بحمدالله شاهد برگزاری اختتامیه هجدهمین دوره از این جشنواره مردمی هستیم.

وی ادامه داد: بخش‌های مختلف هنری و ادبی شامل شعر، متن ادبی، خاطره نویسی، دلنوشته، فیلم، فیلم کوتاه، مستند، اپلیکیشن، سایت و … جزو بخش‌های این جشنواره با ۷۰ هزار اثر موضوع راهیان نور و دفاع مقدس است که شامل رده‌های سنی مختلفی می‌شود.

رضایی افزود: امسال ما قریب به ۷۰ هزار اثر را در یافت کردیم که در این میان ۴۴ نفر به عنوان برگزیده نهایی در مرحله کشوری تجلیل شدند.

دبیر سابق جشنواره ره آورد سرزمین نور گفت: جشنواره امسال با سال گذشته تفاوت هایی در برخی بخش‌ها داشت، مثل ایجاد بخش نقاشی، کتاب و … که باعث تنوع بخشی به محتوای جشنواره شد.

رضایی با بیان اینکه بخش فضای مجازی و موضوعات رسانه‌ای هم جزو بخش جشنواره محسوب می‌شود، گفت: فضای مجازی و رسانه برای ترویج و تبلیغ راهیان نور اثرگذاری زیادی دارند و در دل جشنواره هم شاهد بخش هایی با این دو عنوان هستیم.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه برای نمایش گذاشتن تولیدات ادبی و هنری برای عموم مردم جزو برنامه‌های ما در جشنواره ره آورد سرزمین نور محسوب می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.