سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1398/06/16 - 09:44

استقبال از پیکر شهید صادقی در شیراز

مراسم استقبال از پیکر شهید حسن صادقی، با حضور فرمانده انتظامی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی و گروه‌های مختلف مردمی در محل فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

به گزارش کوله بار،سرهنگ سعید کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهید حسن صادقی به خبرنگاران گفت: این شهید تازه تفحص شده، از شهدای جمعی ژاندارمری سابق (نیروی انتظامی) بوده است.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید دوران دفاع مقدس به تازگی توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیدا شده است، گفت: پیکر این شهید در منطقه عملیاتی زبیدات تفحص و پیدا شده است.

وی ادامه داد: شهید حسن صادقی سال ۶۷ و در حین تک دشمن بعثی به شهادت رسیده بود.

کوشکی با یادآوری اینکه پیکر این شهید دوران دفاع مقدس به معراج شهدای فارس منتقل خواهد شد، گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید طی روزهای آینده و همزمان با برگزاری برنامه‌های عزاداری انجام خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: روز شنبه ۱۶ شهریور، پیکر شهید صادقی برای تشییع و تدفین به شهرستان استهبان منتقل و مراسم خاکسپاری، یکشنبه ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

کوشکی با بیان اینکه امشب مراسم شبی با شهید در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در بلوار پاسداران شیراز برگزار خواهد شد، گفت: صبح پنجشنبه ۱۴ شهریور مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر مطهر شهید حسن صادقی در دانشگاه مهدویت واقع در بلوار زند شیراز و شامگاه پنجشنبه نیز مراسم شبی با شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: روز جمعه ۱۵ شهریورماه مراسم وداع با شهید در محل نماز جمعه شیراز و مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر شهید در ستاد فرماندهی استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیکر این شهید دفاع مقدس بعد از مراسم استقبال بر دوش همرزمانش در نیروی انتظامی فارس تشییع و به محل معراج شهدا در شیراز منتقل شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.