سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
س, 1398/01/20 - 09:04

استقبال زائران راهیان نور از نمایش‌های خودجوش خیابانی

اجرای نمایش‌های خیابانی با مضمون دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان با استقبال زائران راهیان نور روبرو شد.

به گزارش کوله بار، اجرای نمایش‌های خیابانی با مضمون دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان با استقبال زائران راهیان نور روبرو شد.جمعی از جوانان و هنرمندان تئاتر خیابانی کشور به صورت خودجوش برای ششمین سال متوالی از ۲۴ اسفند ۹۷ میزبان زائران راهیان نور بودند.

در این راستا بیش از ۹۰ اجرا توسط گروه هنری نمایه با پشتیبانی بنیاد برکت و در راستای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس انجام شده است.

طبق آخرین آمار بیش از ۳۰۰ نفر در هر اجرا به تماشانی نمایش‌های خیابانی در مناطق عملیاتی راهیان نور در شهدای شلمچه، اروندکنار و باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر نشستند.

سپهر ولی زاده، کاوه نورمحمدی، احمد جعفری، محمدنوریان، محمدصنگری، سعید شریفی، علیرضا ورمرزیار، محمدرضا افشاری، بهمن شیری، رامین افشاری و امیرحسین اعلایی در این نمایش ها به ایفای نقش پرداختند.

پیش از این، اجرای بیش از ۳۴۰ نمایش خیابانی دفاع مقدس نیز در مناطق راهیان توسط این گروه در سال‌های ۹۲ ال ۹۶ با استقبال زائران این مناطق روبرو شده بود.

جنگ بعد از جنگ، آغاز شده است و با آغاز آن، خورشید راهیان نور و مدافعان حرم طلوع کرده که نورش خاموش شدنی نیست و نخواهد بود. حسین (ع) تنها نیست ؛ رهروان حسینی‌اش هر روز زمزمه آری گفتنشان را لبیک حسین می‌گویند. هر کربلایی، عاشورا دارد و هر عاشورایی، عاشورائیان را برای دفاع از حسین (ع) و اهل بیت(ع) آماده می‌سازد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.