سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ی, 1398/06/31 - 10:13
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

اعزام هفت میلیون نفر به راهیان نور

سردار کارگر از اعزام هفت میلیون نفر به راهیان نور در سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این افراد جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.

به گزارش کوله بار، سردار «بهمن کارگر» در همایش شکار کرکس ها (نخستین نمایشگاه پهبادهای غنیمتی متجاوز) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. این فرمایش امام راحل است. امروز هم نظام سربلند است چون سپاه قدرتمند و سربلند است. مقام معظم رهبری فرمودند هر مشکلی که در کشور لاینحل بماند، آن را در عمود کشور می آوریم و سپاه آن را حل می کند.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه سپاه در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی هم حضور فعال داشته است، افزود: در حوزه راهیان نور سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر به مناطق جنگی اعزام شدند که 70 درصد این افراد را جوانان بین 15 تا 30 سال تشکیل می دادند. بیشتر زحمات راهیان نور بر دوش سپاه و بسیج است، ضمن اینکه ما در سند ملی راهیان نور نیز همه دستگاه ها و نهادها را در زمینه راهیان نور مسئول کردیم و این موضوع هم از ابتکارات سپاه پاسداران بوده است.

 

وی با بیان اینکه پهبادهای عظیم کشورمان از دستاوردهای مهم سپاه پاسداران است، اظهار کرد: در این زمینه ظرفیت ها و توانمندی های بالایی داشتیم و توانستیم با ساخت سامانه سپاه این پهبادها را بزنیم و آنها سقوط کنند، ما دست سپاه را می بوسیم.

 

سردار سلامی بیان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس ما شعار «ما پیروزیم است»، است: ما در هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه داریم که اولین برنامه هفته دفاع مقدس ما با همایش شکار کرکس ها شروع شد و همچنین 1200 برنامه استانی و بیش از 10 هزار برنامه در شهرها و روستاها داریم.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین 314 کتاب دفاع مقدس نیز در این هفته رونمایی می شود که 100 عنوان آن مربوط به سپاه پاسداران است.

 

سردار سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه مردم بوده، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس از همه اقشار و مذاهب حضور داشتند. در میان شهدای ما شهدای اقلیت های مذهبی مانند مسیحی و کلیمی بودند و همه اینها در دفاع از سرزمین ما مشارکت داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه انقلاب امروز ما به برکت خون شهدا مقتدر ایستاده و به راه خود ادامه می دهد. امیدواریم ما نیز بتوانیم با رهبری مقام معظم رهبری به کار خود ادامه دهیم.

 

سردار سلامی تصریح کرد: ما در سراسر کشور 19 موزه دفاع مقدس داریم که امیدواریم این پیروزی ها را در آن موزه ها نیز به مردم استان ها نشان دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.