سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1393/08/21 - 13:39

اعزام همداني ها به اردوهای راهیان نور کوله بار,راهيان نور, دفاع مقدس,شهدا,ايران,جمهوري اسلامي ايران,امام خميني امام خامنه اي,خادم الشهدا,هشت سال دفاع مقدس,بسيج ,بسيجيان,سردار يعقوب سليماني ,قرارگاه مرکزي راهيان نور سپاه و بسيج,,

کاروان راهیان نور شهرستان نهاوند متشکل از 360 دانش آموز در قالب هفت اتوبوس از محل سپاه ناحیه نهاوند به منطقه غرب کشور اعزام شدند.
به گزارش کوله بار، فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه این مراسمگفت: این دانش آموزان به مدت دوروز از مناطق عملیاتی غرب کشور در شهرهای قصر شیرین،گیلانغرب و پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرده و با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند. کریمی گفت: امسال تا پایان آذر ماه در مجموع یک هزار و 440 دانش آموز سال دوم متوسطه دوم طی چهار مرحله به مناطق غرب کشور اعزام می شوند. وی افزود: به منظور آشنا ساختن بیشتر دانش آموزان با ابعاد مختلف دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان اسلام به همراه هر اتوبوس یک نفر از راویان جنگ حضور دارند که با بیان خاطرات و چگونگی دفاع رزمندگان اسلام آنان را با علل و عوامل جنگ آشنا می سازند. فرمانده سپاه نهاوند گفت: وجود کاروان راهیان نور می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید بسیار اثر گذار باشد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.