سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1398/06/23 - 13:11

اعلام فراخوان نمایشگاه «نفس‌المطمئنه» با محوریت قرآن و عاشورا

نمایشگاه هنرهای تجسمی «نفس المطمئنه» با محوریت قرآن (سوره فجر) و امام حسین (ع) اعلام فراخوان کرد.

به گزارش کوله بار، کم‌توجهی به ارتباط قیام عاشورا و قرآن کریم در سال‌های اخیر موجب شد سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف عمل به رسالت خود در اشاعه فرهنگ قرآنی، نسبت به برگزاری نمایشگاه عاشورایی با نام نفس المطمئنه اقدام کند.

بر همین اساس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی نفس المطمئنه با محوریت قرآن(سوره فجر) و امام حسین(ع) را اعلام کرد.

در این فراخوان از تمامی اساتید و هنرمندان دعوت شده برای ثبت‌نام و ارسال تصویر با کیفیت از اثر خود به پایگاه اطلاع‌رسانی www.isqa.ir مراجعه و در صورت داشتن هر گونه ابهامی، سؤالات خود را در گروه تلگرامی نمایشگاه، به لینک https://t.me/joinchat/BQ_KMUxpDn۱u۷۱۶LV۸dNRA مطرح کنند.

این نمایشگاه در بخش‌های خوشنویسی، نقاشی‌خط، نقاشی و عکاسی آماده دریافت آثار دانشجویان، اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و آثار ارسالی باید با موضوع سوره فجر و قیام عاشورا، پیاده‌روی اربعین و قرآن در مراسم سوگواری تهیه شده باشد.

علاقه‌مندان تا هفتم آبان‌ماه سال جاری، فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند.

به علت محدودیت فضا حداکثر اندازه هر ضلع اثر با قاب باید ۱۵۰ سانتی‌متر و حجم تصویر ارسالی کمتر از یک مگابایت باشد. دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی خود استفاده کند. هرگونه آسیب دیدگی احتمالی در حمل و نقل و هزینه ایاب و ذهاب اثر به عهده هنرمند خواهد بود.

در صورت ارسال بیش از حد ظرفیت نمایشگاه، آثار به صورت گزینشی انتخاب و اولویت با هنرمندانی است که موضوع اثر آنها سوره مبارکه فجر است و آثاری که با موضوع نمایشگاه مطابقت نداشته باشند حذف می‌شود.

هزینه شرکت در نمایشگاه رایگان بوده و به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در نمایشگاه اعطا می‌شود. کارگاه تدبر در قرآن ویژه هنرمندان نیز از بخش‌های دیگر در این نمایشگاه خواهد بود.

هنرمندان در صورت نیاز می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ و ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ (آقای بخشی‌زاده) تماس گیرند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.