سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
چ, 1398/10/25 - 14:40
رئیس سازمان امور موزه­‌های دفاع مقدس تأکید کرد؛

افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در دهه فجر امسال

ناوسالار یکم پاسدار «سید حسین ستوده» در بازدید از پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی بر افتتاح فاز یک این مرکز در دهه فجر سال جاری تأکید کرد.

به گزارش کوله بار،ناوسالار یکم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان، از پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در خصوص احداث این مرکز قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، نشست سه‌جانبه مشترک بین رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت پاریز شرق، پیمانکار پروژه احداث مرکز فرهنگی استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست اظهار داشت: با توجه به تأکید سردار « بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس مبنی بر افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی در بهمن سال جاری، شرکت پیمانکاری برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کند.

وی افزود: امیدواریم با اعتقاد و انگیزه‌­ای که پیمانکار پروژه نسبت به احداث این مرکز دارد شاهد افتتاح فاز یک این مرکز در دهه فجر سال جاری باشیم.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در این نشست ضمن تأکید بر تکمیل فاز یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی تا دهه فجر سال جاری، تأکیداتی را جهت تسریع در عملیات اجرایی احداث این مرکز بیان داشت.

تعیین دهه فجر سال جاری به‌عنوان زمان افتتاح ساختمان پژوهشکده و مرکز اسناد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی از توافقات این نشست بود

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.