سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ج, 1400/11/08 - 19:56
طی دیدار سردار ادیبی با فرمانده و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج مطرح شد؛

افزایش سطح کیفی خدمات دهی به زائران شهدا در سفرهای راهیان نور/ آمادگی زیرساخت های راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی برای میزبانی از عاشقان شهدا

لزوم تقویت برگزاری اردوهای راهیان نور و همچنین افزایش سطح کیفی خدمات دهی به زائران شهدا در سفرهای راهیان نور جزو مباحث مطرح شده در دیدارهای جداگانه سردار ادیبی با فرمانده و دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بود.

به گزارش کوله بار، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشوربا فرمانده و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج دیدارهای جداگانه انجام داد که در این این دیدارها، بر لزوم تقویت برگزاری اردوهای راهیان نور و همچنین افزایش سطح کیفی خدمات دهی به زائران شهدا در سفرهای راهیان نور به تبادل نظر پرداختند.
موضوعاتی همچون فضا سازی محیطی متناسب با نیاز  یادمان های دفاع مقدس و در دستور کار قرار گرفتن به روز رسانی اسناد اجرایی راهیان نور نیز جزو مباحث مطرح شده در این دیدارها بود.
در پایان این جلسه ها اعلام شد که زیرساخت های لازم برای اجرای راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شده است و یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در خوزستان آماده میزبانی از کاروان ها و حضور آحاد مختلف مردم با خودروهایی شخصی  است.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.