سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
پ, 1398/10/26 - 19:40

افزایش 25 درصدی اعزام دانشجویان استان سمنان به اردوی راهیان‌نور

رئیس راهیان نور قرارگاه علم الهدی استان سمنان از افزایش 25 درصدی اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش کوله بار، دکتر مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی این اردو ها که با حضور مسئولان سپاه و بسیج و نیز دانتشگاه‌های استان در دانشگاه سمنان برگزار شد اظهار کرد: امسال دو هزار نفر از دانشجویان این استان از 15 اسفند به اردوی راهیان نور اعزام می شوند .

رئیس راهیان نور قرارگاه علم الهدی استان با بیان اینکه پارسال یک هزار و 200دانشجوی استان به این اردو اعزام شدند افزود: سهمیه بندی دانشگاههای استان برای اعزام دانشجویان بر اساس تعداد دانشجویان آن دانشگاه است .

وی گفت: اعزام‌ها به دو صورت ریلی و با اتوبوس انجام می‌شود که بیشتر راغب اعزام با قطار هستیم و تلاش می‌کنیم که اعزام‌ها به صورت ریلی انجام شود .

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: بر اساس سهمیه‌بندی انجام شده سهمیه دانشگاه‌های دولتی استان سمنان از اعزام‌های امسال  701 نفر، دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود 184 نفر ، دانشگاه‌های آزاد استان 233 نفر ، دانشگاههای پیام نور 66 نفر  و مابقی، سهمیه دانشگاههای فنی و حرفه‌ای‌، فرهنگیان‌، علمی کاربردی و غیر انتفاعی است .

دکتر نصیری با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور باعث تحولات روحی دانشجویان می شود افزود: اولویت اعزام در این اردو با دانشجویان بار اولیست و دانشجویان در این اردوی  پنج روزه از یادمان های مختلف دوران دفاع مقدس شامل فتح المبین ، فکه ، شلمچه ، طلائیه و ... دیدن می‌کنند .

حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان هم در این جلسه گفت:‌ اردوهای راهیان نور سبب ماندگاری دستاوردهای عظیم و زمینه ساز پیشرفت مادی و معنوی کشور می‌شود .

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.